torsdag, juli 24, 2008

joy and fun babes! :-P

Sommeren er snart over, og det gleder jeg meg til.
Jeg gleder meg til;

,- skolen.

,-latterfylte dager på vår nye skole, sammen med verdens beste gjeng.

,- å starte med elevbedrift

,- haustfesten!

,- høstens mote

,- helgefyll med Maria :p

,- ukefyll med Maria :p

,- dager som jeg skal ta igjen tapt med Maria&Maren <3

,- å få meg ny jobb

,- bli sporty , hopes and dreams

,- å elske, elske, elske.

,- 10ende klasse i seg selv!

Herregud, dette skal bli et sykt bra år!

Uansett hvordan dette året blir, blir det helt sikkert bedre enn det året jeg var uten Maren og de. Det var sykt vondt og sykt vanskelig. Jeg har savnet dere mye og jeg er utrolig glad i dere alle!<3

Forresten, jeg er trøtt og i skrivemodus. Gi meg noe å skrive om

.JOJO, i natt, ble en dame av utenlandsk opprinnelse knivstukket i kjellerleiligheten til bestevenninna mi. Av sin egen ektemann, med deres 5 måneder gamle datter tilstedes. Hun er utenfor fare nå btw.

4 kommentarer:

Maria sa...

Jo altså, jeg gleder meg til alle dagene med deg :D og alt det andre. Vi skal få ett super år! SAMMEN ^^

Maria sa...

årrrrrrrh, herlighet jeg savner deg jenta mi <3 :(

Emilie sa...

å du er heldig, Jeg skulle gjort mye får å begynne i 10. klasse igjen. men det er jo 4 år siden nå så.... jeje

Anonym sa...

Du må sjå til å våkna INGRID!!! Idag e da 1 veka sia eg har sett deg. og da føles som forever. Når du våkne opp og e bra igjen so skal eg sjå deg og finna på nåke med deg, for da e evigheta sia eg har våme deg. va jo med deg og anne , men ikkje berre deg ..;)

Ubeskrivelig glad i deg<3 Håpe du veit da.