onsdag, august 13, 2008

Cry baby

Dagens godnyheit! Eg fekk kjøtdeig og spaghetti til middag - lykkerus!
I tillegg var tante Ellinor på besøk, fekk snop og chips =D
Oooooog Laila har vore her og gjort meg glad, eg har fått teikingar til å henga på veggen, dei ser svært flotte ut. Lars-Einar og Morten e flinke. Ja, Widar og ho Laila sjølv e ikkje so verst dei heller.
Solveig mi kjære syster kom heim frå syden i dag, gler meg veldig til ho kjem på besøk =D

Litt frustrasjon må eg få ut. Eg har mangfoldige tusen som eg vil og skal bruka på kle.
GJE MEG MOGLEGHEITA TIL DET!
Eg e stuck på detta sjukehuset og eg vette sintare å sintare. Psykologen irrtera vette av meg med kims leiken, den huske leiken.. Eg HAR ikkje hukommelse, og eg gidde ikkje trena på den med ein person som e irriterande. Sånn e da med den saken.

Ja, eg har ikkje hukommelse. Get over it.

btw, eg får kveldsmat og eit kvarter. BERRE fø da at eg liggje på sjukehus på ein avdeling med gamle folk. me NOT likes it

1 kommentar:

Maria sa...

akk, jeg syns litt synd i deg! Fordeom jeg egentlig heller kunne tenke meg å slappe av på sykehuset enn skolen innimellom :p