søndag, august 31, 2008

Selskap!

No har eg itte langt om lenge fått selskap på rommet. Nei, ikkje nokon gamle ekle hårete menn med hjarteproblem, men systo mi :) Det blir fun! Singstar, buzz og etlana bilspel har eg gått te anskaffelse av.. Litt trangare på rommet, men da går seg til. Får me håpa..
Solveig e fyllasjuk!! mohaha..ler av deg systa, ikkje med deg!!:P
Eg derimot, eg har vondt i tedna mine. Dei to største. Å eg har fått fø meg at da e Kjetil si feil!:p
Da stikke og gjere vondt konstant, å da sånn har da vå sio 23.august! Madass....
Aargh. dette er kjedelig. har ingenting å blogga om sånn egentlig..eg stikke. sei du savne meg so blogge eg meir.

3 kommentarer:

R a g n h i l d sa...

Eg savne deg, so no må du blogga meir! Haha. Skriv ned alle dine merkelige opplevelsa på Haukeland elle noko. Eg har ALLTID opplevd rare ting der..

Maria sa...

jeg savner deg, blogg mer ! :D

Anonym sa...

Eg savne deg eg og... :)