søndag, mars 01, 2009

snø, igjen?

Allright. Eg las på bloggen til Inga-Sofie i stad. Ho ga meg noken gode triks, eg lika ho allereie. Og no begynne eg å bli lei av at ingen kommentere, dei gongane eg har fått kommentara er når eg skriv noko som at eg ska ditcha div. venninne og sånn. Da må seriøst ve noko meir so deko engasjere deko i?
Og, deko so krangle med forelder og kjæresta og sånn, les her.

Dei som følge da so e in totalt, utan å leggja til sitt eiga preg.

Dei som skal prøva å vera venn med alle.

Sportsfreaks.

Bortskjemte 15-åringa so gjere alt for å få fram at "pappen min har bedre jobb enn pappen din".

Dei elske eg!
Kursiv

2 kommentarer:

Anonym sa...

Slettet linken til meg og din høne! Nei, ingenting engasjerer noen mer enn en heftig krangel?!:D

Anonym sa...

enten me like da eller ei . so e krangling underholdande !..hmm

ny blogg:

www.andreakgb.wordpress.com

everybody !;)