søndag, mars 01, 2009

Ikkje meir sjokolade.

Då va me i mars allereie. Og eg prøve å slutta med sjokolade.

Igår kveld va eg hjå Berit med noken venna, veldig spennande, Maren viste forskjellige kunstar på golvet saman med Miriam og Berit. So kom jammen meg Sindre og. Eg og Mikkel sat å lurte på ka i helvete?
Men uansett, eg og Maren kom litt ette de andre so me fekk berre med oss slutten på Ace Ventura.
Maren var ei solstråla på veien heim.

Uansett, idag bør eg bli ferdig med å rydda rommet iogmed at når eg rydda i går, so havna da mesta på golvet og eg prøvde å rydda men enda opp med å henga opp bilde av familie på veggen.
Men eg har liksom ingenting so motivere meg te å rydda, einaste eg tenke på e liksom at eg ikkje ska noko i ferien uansett :p so eg kan jo alltids ta da seinare.

Eg tar alt seinare eg.

1 kommentar:

Anonym sa...

NAAM sjokolade! :P <3 Siden du skal slutte med sjokolade, skal jeg bare for å være slem fortelle hva som er det beste du kan gjøre med sjokolade!!(eller så kan du gjøre det for å få en fin avslutning på sjokoladelivet) --> SMELT ren sjokolade i en skål... som står oppi en annen skål med varmt vann! :P Så kan du spise den helt rennende... eller dyppe vaniljeis opp NAM!!! :P:P Da stivner sjokoladen, og det er kjempe godt! :O :P Håper at du får rådet mitt før det er for sent--- og du har sluttet :S Klem Tonje