torsdag, september 04, 2008

my great days, hahah..

Hallo folkens!

No e eg drit lei! Eg forstår ikkje, eg forstår ikkje at eg takla detta. Eg trur seriøst eg hadde begynt å mala veggane ein annar farge enn gul viss ikkje Solveig hadde budd her. Kanskje kvit. Ellers so hadde eg fått ein jævli sjukehusfeeling av da. No e jo veggane mine bombadert med tegninga. Sjølvportrett mest. Av folk so har vore på besøk. 18 tegninga har eg på veggane. + bilde, dartspel lol, korktavla, klokka, dikt frå Anne<3 og plakat med helsinga frå klassen! So eg har da fint ja. Hahaha.
I går va eg og solveig ned der so eg tok mr, jaa, me fann fram te slutt, og fø eg vatt ikkje flau når legen kjente meg igjen som "ho som besvimte" jarh, fø da va ikkje flaut. E ikkje mi feil at du ikkje kan stikka der du ska -.-
Gledelig nyheit. Eg har hatt vondt i tedna so lenge at no merke eg da ikkje lengre, noko som betyr at eg for sova om nettene!!=D Kjetil si feil at eg har vondt i da heila!

Men no ska eg kvila litt lunsj :p

Noken som veit kor mange gonga ordet Fokus, vert nemnd i fokusreklamen?

3 kommentarer:

Maria sa...

du skal få selvportrett av meg å!!

Anda Karro sa...

eg skal tegna deg ein awesome tegning. spesialiteten min... :)

Glad i deg <3

Anda Karro sa...

og legen kalte deg for "Ho som besvimte":..haha:P kanon!!..


ordet på ordrebekfretelse vA;

kokab.. haha KOKAB??