laurdag, februar 28, 2009

Kontrollfrik

Hallo. Urgh, eg har vore vakjen i 3,5 time no, allereie. Og no snør da ute, eg var fast bestemt på at da ikkje sko snø meir eg, men mi meining har vel ingenting å sei, neinei. Eg blir forbanna inni meg, men iogmed at katten har pissa på jakko OG vesko mi, so kjem eg vel ikkje te å bevega meg ut i dag.

Eg va innpå bloggen til Drea i stad, der ho fortalte om at da var 5 år siden hennas far døde. :(. Og ho hadde lagt ved ein link til eit innlegg ho hadde skrevet for ei stund sidan, innpå den linken var ein video med masse bilde av hennas far. Utrulig nydelig. Ho hadde og med ein vakker og heilt utrulig fin song, Mad World av Gary Jules. Eg får tåre i augene og da kjeme opp minne med ein gong. Off :/.
Eg har ikkje opplevd å mista noken i veldig nær familie, so eg tør ikkje sei sånne ting som, eg veit korleis du har da og sånn.

Men idag so ska eg vel rydda litt, kanskje vaska litt og. So ska eg prøva å få noken til å komma opp her sånn at eg har noko å sjå fram til eventuelt gleda meg til. Men eg har funnet ut at da ikkje e so lett, vertfall ikkje å få opp dei so eg egentlig har lyst å ha besøk av.
Dagen blir vel sånn at eg sitte i senge og ser på tv heile dagen, sikkert med dataen i fanget og høyre på musikk og syntes synd på meg sjølv. Ete sjokolade, ja eg veit eg ikkje ska masa so jævlig om da. Men eg ete faktisk masse sjokolade, da e ein grunn te at eg ikkje har flat mage.

Forresten, i måro skal mammo slutta å røyka og eg ska slutta og eta sjokolade. So for øyeblikket helde eg på å eta opp sjokolade som eg fann i vesko mi.

Tastytasty. Og ja,e eg veit at overskriften ikkje har noko med innlegget å gjera.

1 kommentar:

Anonym sa...

Slutte å spise sjokolade? Du er gal.. Skal friste deg med det hele tiden jeg :D