torsdag, november 27, 2008

Detta var utrulig moro.

No har eg akkurat delt med vennane mine på facebook at eg skal blogga. Og då bør eg vel blogga, fø eg gidde ikkje skriva at Ingrid gidd ikkje blogga allikavel. Ehm tihijaa, eg har lite å sei.
Eg kan jo alltids begynna med at eg ikkje har vore på skulen i dag, trur ikkje eg var i går heller. (Der ser du kor god hukommelse eg har, sick) Eg kjem meg ikkje på skulen om morningane, seriøst, da går ikkje! Eg kan reisa meg opp, slå på tv, stella meg, men so slår da meg, eg greie ikkje, eg får da ikkje te, so eg leggje meg igjen. Eg e so dom, dom, dom. Da e meir hjelp i å blogga enn å gå te psykologen min. Hos psykologen min, so sitte eg å lyge, eg greie kkje ve ærlig om følelsa og sånn piss. Oooh, detta var kjedelig. Eg greie ikkje meir, hada.

Ingen kommentarer: