laurdag, november 29, 2008

Sola skin og regnet pøsar.

Hei igjen. Eg var kanskje i bloggehumør allikavel. No ska eg ramsa opp ein haug med unødvendige ting.

- Mosho e ein utrulig søt katt.
- Pappen e utrulig flink å laga mat.
- Victor e veldig snill.
- Solveig e verdens beste systa.
- Eg har ein haaaug med utrulig gode venna so eg sette fantastisk stor pris på.
- Eg lure på om eg ska reisa ut å sjekka liv i kveld.
- Eg ska ikkje på nattcup.
- Eg e flink å ta Emconorane mine. (hjartemedisin, forma som eit hjarta vel og merka)
- Eg e heilt fantastisk glad fø at eg fekk ein ny telefon av pappen.
- Eg e varm, fø pappen har fyrt i ovnen og eg sitte med dyna og tjukkelabba.
- Eg e pudden for at eg e avhengig av paracet.
- Eg gler meg til i måro, bursdag til Dominic og so julegateopning!:D Og på julegateopningen so ska de framføra noko frå haustfesten, Mammo mi :) Da blir moro.
- Eg e utrulig dårlig i dag, håve mitt slost.
- Eg vekte Solveig og la meg i senge hennas i dag tidlig :)
- Katten ligge å søve i vinduet, elle, oppå sofaen, i vinduet liksom..
- Eg lika å lesa Dagbladet og Magasinet på laurdagar.

Forresten, eg trenge forslag til julapakka, venna og familie :)

1 kommentar:

Anda Karro sa...

på mandag reise du å kjøpe videokamera til meg sånn at eg kan laga filma.!!:Phaha..