laurdag, november 29, 2008

Eyyo :)

Halla peeps. Laurdag i dag ja, mhm. Ikkje so altfor mykje å gjera på, ikkje at eg hadde gjort noko viss eg hadde fått forslaget. I kveld ska eg berre sitta på fjellet å eta sjokolade å sjå på film. Faaantastisk. Forresten, eg har heilt utrulig vondt i håve, da e vilt, heilt vilt. Jaja, no e pappen nede å handle å hente Victor. I kveld ska eg kosa meg, pappen sko mekka sammen noko gode greie :p

No sitte eg å snakke med Andrea, da e faktisk ganske lenge sio me ha snakka ilag. Herregud eg savne ho og Evelyn.. Ser de aldri lengre, utenom skulen liksom. Men, tidene forandre seg. Evelyn e jo slekt so ho kjem eg jo alltid til å ha noko kontakt med. Men eg e jævla redd fø at eg og Andrea ska skli heilt ifrå kvarandre, da håpe eg virkelig ikkje, ho betyr heilt utrulig masse for meg fortsatt, uansett om me ikkje e med kvarandre lengre. Ho e den type venninna so du veit alltid e der for deg <3

Jaja, eg ekje i bloggehumør i da heila. So viss eg keiar meg for masse, so reise eg vel ut i kveld elle noko. Men no so gidda eg ikkje blogga meir :) Vi snakkes:)

2 kommentarer:

Anonym sa...

reis ut ikveld du!:)

Anda Karro sa...

Andrea ska skli heilt ifrå kvarandre, da håpe eg virkelig ikkje, ho betyr heilt utrulig masse for meg fortsatt, uansett om me ikkje e med kvarandre lengre. Ho e den type venninna so du veit alltid e der for deg <3"" --

Nååh takkk!!!!hehe. betyr veldig masse at du seie da...
og me skal ikkje mista kontakten eller nåke !! og uansett om me e med kvarandre eller ikkje, so e eg der for deg uansett. 24/7.da må du veta!!:) veldig glad i deg.