onsdag, november 05, 2008

Jævlig sol ute.

Takk Sarah Jessica Parker, Ben Affleck, Larry David, Rachel Bilson, Rachel Zoe, Justin Timberlake, Jessica Biel, Ryan Phillippe som stemte på Obama. Its all looove.

Ok, egentlig so bryr eg meg ikkje so jævlig møkje om presidentvalget i USA, men eg e berre drit lei Bush. Da fysta eg gjorde i dag tidlig når eg stod opp, og våkna skikkelig, va å slå på tv og finna ut at Obama vann.

Men sio valget e unnagjort, so har eg noko te deko, iogmed at da e høst og fine faenskap.
http://www.lola.no/index.asp?id=77369

Og, og, og, no e da mange kule reklama på tv. Faktisk. Hahahaha. Nei, eg ska ikkje driva å sei sånne ting. Eg ska sei at eg ser på tv3 nett no. Ekstrem Oppussing USA. De ska pussa opp ein leir, ein leir for funksjonshemma unga som ikkje kan reisa på ein normal leir. Det blir kult.
Men also, me snakkas :D

Ingen kommentarer: