laurdag, november 29, 2008

springe ut på kjøkkenet og hente stratosen

Eg gjer meg ikkje. No e eg dritlei håveverket mitt. Stresshåveverk og faen, faaaaen. Eg trur ikkje da e stresshåveverk lengre eg. Eg trur eg har.. nei, eg veit ikkje. Men faen, eg har lyst å bli kvitt håveverket fø faen. Atm, e lommelegen min bestevenn. Da kan faktisk ve eg har "Kronisk hodepine etter overforbruk av medisiner." Fø eg tar paracet konstant, eller, altfor masse. Og eg veit da so altfor godt, eg veit da, eg veit eg bør slutta, eg bør gje meg. Men eg har dan jævla truen på at paracet hjelpe, at paracet fjerne håveverket. Men faen heller. Faktisk so har 2-5 % av befolkninge kronisk håveverk.

BehandlingDersom du tror du kan ha hodepine som kommer av for høyt forbruk av hodepinemedikamenter, bør du ta dette opp med legen din. Behandlingen vil bestå i å slutte med alle hodepinemedisinene dine, for så å begynne på nytt med medisiner. Det er viktig at du ikke gjør dette på egen hånd. Når du slutter med alle medisinene vil du sannsynligvis oppleve forverring av symptomene dine; både hodepine kvalme, oppkast, søvnforstyrrelser, angst og rastløshet kan oppstå, men vil forsvinne etter hvert. Slike symptomer synes å gå raskest over ved triptan-overforbruk, og varer lengst ved paracet og NSAID-overforbruk. I denne tiden kan noen ha nytte av predinsolon (betennelsesdempende). Det er også viktig at du flittig bruker hodepinedagbok i denne perioden. Snakk med legen din om dette.

Da vil seia at eg bør snakka med legen om detta. Og da e jævla bale fø eg bruka paracet, og da tar lengst tid. Symptomane e jævlig sure då, eg har ikkje lyst å begynna med da no, ikkje i da heila i 10. 10. e eit viktig år, og eg slite jævlig ette hjertestansen frå før av.

Eg hadde forresten mykje meir interessante innlegg på sjukehuset faktisk. Og eg satt meir pris på småting. Faen da e sick at faktisk greie å setta pris på tide på sjukehuset. Eg savne faktisk noken av sjukepleiarane, ikkje at eg kan huska kossen de ser ut elle ka de heite men de va koslige :) No sitte eg å lese gjennom innleggene eg skreiv når eg var innlagt. Da e ganske mange, uinteressante og morsomme. me like.

Men oioioi. No ska eg leggja vekk dataen å chille greit. Neidå, eg ska ikkje da, eg love :)

Ingen kommentarer: