tysdag, november 18, 2008

Sol ute, regn inne.

Heiåhå. No sit eg heima, har ikkje vore på skulen i dag. Eg har sove, og no har eg bevegd meg inn i stovo. Her sit eg, ser på Extreme Makeover Home Edition, surfa på Facebook og snakke med Maren på msn. Mammo helde på å lage middag. Flott, då sleppe eg å eta frukost.
Forresten, den årbokji so me ska egentlig vera ferdig med, den går da vel eigentleg ikkje so utrulig bra med. Men, me har håp.
Uansett, sio da e no tirsdag i dag, må eg no på eit eller anna vis greia å skaffa meg sjokolade til i kveld. Fø i kveld e da noko på tv. Nett so i går. I går va da masse digg på tv, i går so koste eg meg med tven.
Forresten, e da noken av deko so lese so e jævla hypp på å rydda rommet mitt?
Neiasso, da ekje sånn heilt fø jævlig rotete dar also, men da e so digg når da e ryddig :p
Ooog, eg misunne Elise eg. Ho e heldig. Og ho e utrulig søt.
herrepepperkakeby, eg e trøtt. Kanskje eg skal ut å gå meg ein tur. Sånn seriøst, eg ekje noko sporty menneske i da heila, da e da vel fleire so kan bekrefta, men ein tur hadde vel ikkje skada meg noko særleg. Viss eg ikkje hadde daua då sjølvsagt, fått hjartestans midt uti skogen. Ikkje fnis. Neialso, no lura eg på om eg ska sova litt, eg e so jævla trøtt.
Oi,oi ooi, no e da jævla mørke skye ute! Sattan! Meeen me snakkas :D

Ingen kommentarer: