søndag, november 02, 2008

i love u heart

Oi, så trøytt eg blei. Veldig trøytt. Eg e nett kome heim frå Maria. Der var Sindre og, kos ;-) Me gjorde på veldig lite, fø Maria var så pudden. Så når Sindre var reist, så åt me is :-p så reiste eg heim. Ingenting gjekk min og Maria sin veg i dag, triste faen. Ok, folkens, blogging e ikkje noko for meg når eg ikkje har korttidshukommelse, seriøst. Da e trist, eg veit, da e jævla bale å ikkje huska ka eg gjorde for eit par dagar sio.. Åsso, i tillegg har eg rykninga i hendene og føtna, mest hendene, DA suge da. Føy. Sånn skikkelig rykninga, off, eg vil ikkje ha da meir. Åsso har eg bete meg i tungo :( Men eg har vertfall ikkje vondt i tedna lengre då, og me veit alle kem si feil da va. I dag var eg forresten på Husflidmesso, kjøpte meg eit smykke hjå Glasur ;-) Grønt er skjønt :-) Men no vart eg for trøytt, så vi snakkes folkens :D