søndag, november 16, 2008

; its all fake

God morgen peeps. Eller god ettermiddag eller noko, klokko e jo tross alt halv fem. Halv fem og da e begynt å bli litt mørkt ute. I går, eller i natt so begynte da å snø. Klokko var vel halv seks, seks i dag tidlig. Då begynte da å snø her oppe på fjellet. Da ligge faktisk fortsatt, ikkje at da e so utruleg mykje, men det ligg der endå. Gøygøy.
I går so var eg i bursdag til Molle og Sindre. Va vel noko 40 stk elle noko. Åt gudd pizza og såg film. Det var gøy, koste meg eg :D Alltid kjekt å vera med klassekamerata. Spesielt no, sista året. Vette kjedelig å bli delt å skild å alt da dar. Lura på kor alle forsvinne til neste år eg.
Jaja, iogmed at eg va so tosk i gaor, so vakje eg i seng før i seks tide. Da ve sei at eg sov på sofaen i stovo fø eg turte ikkje opp på rommet mitt, fø når da snødde ute, so va eg litt redd fø at da va kaldt på rommet mitt. Men eg la meg seks og stod opp klokko 15. Fint da.
So no sete eg i stovo med pappen og Victor. Høyre på vakker musikk so pappen har sete på.
No fekk eg faktisk ein sånn liten julafeeling. Eg grue meg jævla te å kjøpa pakka. Eg har mange å kjøpa te. Men eg har ikkje penga te å kjøpa te alle i da heila. Eg må laga ein plan. Hardt! Men men, går seg nok te da. Satsa me på.
Men julahandel blir egentlig bale da. Reisa te byn å svi av cash ekje so utruleg moro, spesielt når eg bruke pengane på alle andre enn meg sjøl. Uansett.
I dag ska eg berre slappa av. Sitte hos pappen ei god stund te før eg reise ned til mammo igjen. Lura på om rommet mitt har rydda seg sjøl elle noko eg, da hadde jo faktisk vore litt kult. Men eg har mine tvil.
Solveig vann forresten 400 kr på radiobingo på fredag. Da va kjekt, for ho. Eg syntes da va litt kjedelig då. Iogmed at ho vann 400 kr sist gong eg spelte radiobingo med ho og. Men ho fortjene da. Eg e stolt øve ho eg :D
Eg trenge ny telefon, verkeleg. Utrulig nok so har eg ikkje grene meg te ein ny endå, men den har jo funka til no då. No har tastane streika og den lyse konstant. Avogtil so e eg redd for at den plutslig begynne å skriva meldinga av seg sjølv. Seriøst.
Fy faen so avslappande da e å sitta på fjellet med dataen på fanget og berre nyta stillheite. Aaah.
Men detta var eit langt og heilt uinteressant innlegg. So de får ha ein fantastisk kjedelig sundag alle sammen! So snakkas me sikkert ein gong i veko eller noko.

1 kommentar:

Anonym sa...

jaujau, sku kansje skrive ein intressang kommentar til detta fantastiska innlegge Ingrid, men eg veit berre ikkje korleis eg ska uttrykka meg, på detta... xD