laurdag, januar 03, 2009

Iogmed at detta ikkje ein moteblogg eller noko anna interessant, so ve eg sei at detta frå no av e ein sjukehusblogg og då blir da berre uninteressante ting, so ikkje forvent verken interessant innlegg eller spennande spørsmål eller noko. Men her får deko litt informasjon om meg. Kjedelige greie.

100 spørsmål om deg:

1. Hvor gammel kommer du til å være om 10 måneder?
16

2. Tror du at du har giftet deg til da?
Da trur eg ikkje nei.

3. Hvem snakker du mest med på msn?
Mest, veit ikkje.

4. Husker du hvor du var 11. september 2001 ?
Nei, da gjere eg ikkje.

5. Hvem ringte deg sist?
Min søster.

6. Hvilken CD står i CD-spilleren din?
Har ikkje cd-spelar.

7. Har du kjæledyr?
3 skogskattar og ein kvit skommel ein.

8. Når var forrige gang du drakk kaffi?
Ein gong eg prøvde å trykka da ned for å bli kvitt håveverket mitt.

9. Er foreldrene dine gift?
Mja.

10. Når så du din mor sist?
Går? Forgårs?

11. Liker du å reise med fly?
Går greit da.

12. Hvor mange land har du bodd i?
1.

13. Hvor mange byer har du bodd i?
1.

14. Hvor mange søsken har du?
3.

15. Kan du plystre?
Ja.

16. Hva var det siste du spiste ?
Sjokolade.

17. Hva er din favorittiskrem?
Tressis, alle sammen blanda sammen.

18. Hva ser du frem til?
Komma meg ut av sjukehuset.

19. Er det noe du vil fortelle til noen?
Ja

20. Hva gjør du om en time?
Nett da samma so no, ligge i senge, ser film, msn, face, blogg.

21. Liker du kaffe?
Nei, men eg har prøvd also.

22. Hvor mange glass vann drikker du for dag, gjennomsnittlig?
Drikke 3-4 flaske.

23. Er noen forelsket i deg?
Ikkje so eg veit om.

24. Ville du sovet med noen andre, eller sovet alene?
Spørst veldig kem.

25. Har du noen gang blitt snakket til for å ha snakket i timen?
Ikkje so eg kan huska.

26. Kan du spille poker?
Nei.

28. Har du noen gang vært i Canada?
Nei.

29. Hva var den siste sangen du hørte på?
Whiskey Lullaby, einaste eg hugsa.

30. Kjenner du noen som har bursdag samme dag som deg?
Øhm, huske ikkje.

31. Hvor mange land har du besøkt?
Ska me sjå. Sverige, Danmark, Tunisia, England. Da e vel da.

32. Snakker du andre språk enn ditt morsmål?
Engelsk?

33. Har du lyst på piercing eller tatovering?
Liten tatovering kanskje.

34. Har du noen gang vært i en ambulanse?
Luftambulanse ja. To gongar.

35. Svømmebasseng eller hav?
Hav.

36. Hvordan er været hos deg?
Eg e no inne, får jo ikkje lov ut. Men eg trur da e kaldt.


37. Spiser du frokost daglig?
Pleie igrunn da.

38. Hva er din favoritting å bruke penger på?
Favoritting, eg lika å få ting gratis. Men eg like å kjøpa sjokolade og nyta den med godt vatn.

39. Hva var det siste du kjøpte?
Sånt hugsa ikkje eg.

40. Hva er ditt favorittprogram på TV?
Altfor mange. Meeen home and away e no moro.

41. Kan du rulle med tungen?
Sjølvsagt.

42. Kan du dykke uten å holde for nesa?
Ja.

43. Sover du med bamser?
Fann ut at da ikkje var plass til meg i senge so eg fjerna de.

44. Hva er din blodtype?
Veit ikkje.

45. Er alt lov i krig og kjærlighet?
Nei, men ekje so mange so bryr seg igrunn.

46. Hvilken farge har du på soveromsveggene dine?
Kvit.

47. Skrur du av vannet etter at du har pusset tennene?
Som oftast ja, eller so renne da jo berre.

48. Sover du med dørene til skapet/skapene åpne eller lukket?
Spørst no veldig kor glømsk eg e da.

49. Er du voksen?
Ikkje i nærheite.

50. Har du tatt sol den siste måneden?
Nei.

51. Kan du skifte olje på en bil?
Kan nok ikkje da du.

52. Har du fått fartsbot?
Nei.

53. Er du avhengig av TV-en?
Ja.

54. Liker du appelsinjuice?
Mja.

55. Når du skrur av vekkerklokken din, pleier du å sovne igjen?
Spørst.

56. Om du fikk sjansen til å passe på en ape en helg, ville du gjort det?
Kanskje da ja.

57. Hva vil du mer enn noe annet akkurat nå?
Heim.

59. Hva er din favorittby?
London.

60. Hvis du ble jaget av en alligator, hva ville du gjort?
Banka an opp.

61. Liker du håndskriften din?
Nei.

62. Hvilken sang hører du på?
Høyre ikkje på musikk nett no.

63. Har du vært så full at du har besvimt?
E du ekkel?

64. Om kjæresten din var utro mot deg, hva ville du gjort?
Banka de begge to.

65. Når våknet du denne morgenen?
Heila forbanna tide. Tok jo blodprøva i hytt og pine.

66. Har du søskenbarn?
Åååja.

67. Hva liker du med deg selv?
Leggane mine.

68. Hvem snakket du med sist?
Pappen

69. Hva er det verste faget på skolen?
Matte og naturfag.

70. Hvor skal du bo når du blir eldre?
London.

71. Hva drømte du i natt?
Ve eg ikkje dela med deko.

72. Hva er det meste du har betalt for en hårklipp?
Spør ho mor.

73. Hvor ble du født?
Norge.

74. Hvordan var din forrige helg?
Sikkert fin.

75. Hva er din favorittsang?
ÅÅÅ da e so mange.

76. Om valper aldri vokste opp, ville du kjøpt en?
Nei.

77. Hva er den beste iskremsmaken?
Sjokolade.

78. Noen gang likt noen du ikke trodde du hadde sjanse på?
Ja

79. Har du hjemmeside?
Nei.

80. Er det noen i tankene dine akkurat nå?
Ja.

81. Kan du si alfabetet baklengs?
Nei.

82. Kyss eller klem?
Kyss.

83. Ville du forandret deg selv for en gutt/jente?
Spørst kor masse.

84. Hvis du var født det motsatte kjønn, hva ville du hett?
Martinkvandal i eit ord.

85. Har du vært på scenen?
Sure.

86. Hvem er favorittkarakteren din fra Star Wars?
Har ikkje sett noken av dei filmane.

87. Ville du gjort alt for en person du er glad i?
Alt og alt. Eg hadde ikkje tatt livet mitt eller noken andre sitt.

88. Hva kledde du deg ut som din første Halloween?
Sikkert noko so såg litt rart ut.

89. Hvem var den siste som gjorde deg sint?
Ein lege.

90. Hvorfor det?
Føda han sa noko eg ikkje likte.

91. Hva er din favorittfrukt?
Banan.

92. Irriterer vennene dine deg?
Ååja.

94. Blogger du?
Ja.

95. Er du kilen?
Å noko so jævlig.

96. Hvem er/var din favorittlærer?
Norunn :)

97. Hvilket godteri spiser du på kino?
Sjokolade.

98. Syns du gutten skal betale på første date?
Ja.

99. Tror du folk snakker om deg bak ryggen din?
Veit.

100. Hva skal du gjøre etter denne testen?
Face.

Ingen kommentarer: