måndag, januar 05, 2009

Ludomeister.

Åh, no har eg nett ete kvelds. Og no ete eg sjokolade. Berre skjedde.
Eg har lenge lurt på å blogga. Men eg har aldri komme so langt, eg har aldri gidda å logga meg inn. Eg e so utrulig lat. Men da har vel komme av at eg berre liggje i senge å ser på tv. Bevege meg sjeldent når eg ska på do eller dusja.
Eg har ikkje ord fø kor glad eg for at kvardagen har starta opp igjen, tvprogrammene e de samme igjen og da e god morgen norge frå klokko e 06.55. Rare greie.
Fuck. Helvete, heima so e da snø, masse snø, folk sklir på akebrett og kosa seg. Eg og vil :( Men noko anna eg ikkje har ord fø e kor glad eg e fø at eg havna på hospitten etter jul. Tenk å feira julafto her då, tenk å ikkje få lov å reisa i familieselskap 1.dag og eta maasse god mat, tenk å ikkje få veme i bursdagen til besten. Noko so va kjemp moro!
Forresten, no skrapte eg nett eit kryssordflax og eg vant på bonusord, men ikkje meir enn flaxloddet kosta, altso 30 kr. Men eg tjente meg no 30 kr iogmed at da va mammo so kjøpte da. Uff, no fucke msnen seg, eg irriterer meg.
Idag har eg fått ludo og my little pony aktivitetsbok av Vivian, søskenbarnet mitt og den koslige kjærasten hennas Tarjei. Då spelte eg, Solveig, Vivian og Tarjei da. Og da e ikkje tvil om kem so vann. Eg.
Tarjei hadde aldri spelt ludo før, eg vart svært overraska. Sku nesten ikkje tru at dei to andre svimne jentene aldri hadde spelt før, so dårleg so dei spelte, spesielt Vivian. Ho e DÅRLEG i ludo.
Atm so e da 104 stk pålogga på facebook. Og 88 stk på msn. Ja, eg kjenne de alle veldig godt. lol.
Men uansett, no ska eg sitta å lesa alle mulige blogga og so ska eg sovna. Fø i måro, klokka 08.30 skal eg på MR. Igjen. So de får ha ein fortreffeleg kveld alle saman. Heidå!

3 kommentarer:

maren sa...

So kosli å spela ludo :-) Kjem snart på besøk, lykke til i måro :)<3

Anonym sa...

Ludo er kos :)

Anda Karro sa...

håpe internetten på sjukehuset kjeme opp sånn at du kan sjå til å blogga:Phehe