torsdag, januar 01, 2009

Sjukehuset igjen, faen

So var eg tilbake på Haukeland Universitetssjukehus, sattan detta kunne eg ha vore foruten, virkeleg.
Ja, altso. Tirsdag var eg i bursdag til min bestefar, litt alkohol havna i blodet. Mykje god mat og godt selskap. Neiasso, reiste no heim med ho mor og sovna godt i senge. I 10/11 tide begynte mat og div å komma opp igjen, so fekk eg noko inni helvete vondt i brystet. So gjekk eg inn til mammo å la meg, grein å sutra, so ringte mammo til pappen å fekk han til å kjøra meg ned til legevakten. Der blei eg neddopa på morfin. Låg der i fææla smerte før helikopteret landa på kaien, og me forsvant i sjukebilen som kjørte oss ned på kaien. Denna gongen fekk eg da jo med meg og :p woho. Helikopter e bråkete, eg skal lova deg, da bråkte noko uttav helvete. Og nyttårsfeiringe blei tilbrunge på sjukehuset saman med pappen. Me såg ikkje eit einaste fyrverkeri. Dei me såg, såg me på tv. Men men. No liggje eg i smerter på sjukehuset saman med mammo, pappen og tante åsne. Eg e trøtt.

5 kommentarer:

Anonym sa...

offdå, går da bra med deg?

Anonym sa...

Stakkars deg:/
Love u

-Miriam

Anda Karro sa...

helikopter e bråkete og trangt,,men spennande !:P

stå på. du e nok heima før du veit ordet av da;)
håpe me.

glad i deg !

Guro sa...

god bedring..! Håpar du kjem deg fort..!

Anonym sa...

årh, du får vel ikke begynt på skolen til tiden denne gangen heller?