laurdag, januar 03, 2009

no ska eg sjå kor masse eg greie å skriva om ingenting. eg ska berre skriva å skriva å skriva, da kan bli jævla spennande detta. eg ska fortsetta å skriva te da skjer noko utrulig spennande og eg har virkelig ikkje tid te å skriva noko meir. men no e da berre sindre so seie alle mulige ting for at eg ska legga meg. og johan, nei han seie ikkje noko spennande. eg e tyst eg no, og eg må på do. helvete denna senge e vond. eg strikke veldig bra eg, eg har fått spørsmål om å strikka mange hue eg. interessant. blir gale detta. no begynne jo detta innlegget faktisk å handla om noko, da e jo da versta. nei, eg må gje meg. no ska eg sei deko at eg e veldig sleten. og eg blir nok liggande på detta sjukehuset altfor lenge. eg e faktisk ganske kjent på detta sjukehuset, haukeland also. fø alle seie liksom, ja, eg har hørt om deg. lol, eg seie berre lol. kjekt de har hørt om meg, eg har ikkje hørt om dei. ingen av de. eg har nr 657 på døre. eg ligge på intensiven. ekje da kult eller? da gjorde eg i sommar og. so havna eg på hjerte 3. i eit par mnd. fy faen fø eit helvete ska eg sei deg. eg følte meg heima te slutt, da ska no ikkje akkurat ve sånn. ska kje føla seg heima på eit sjukehus. da e so lol. fy faen.. fy faen. eg banne altfor masse. da seie mammo og. men da e grett nok. eg e blitt fø vane med da og. men, kem bryr seg. eg banne faen meg møkje te vanli, da so eg skrive e jo faen meg ingenting i forhold te da eg seie :p jaja, uansett. helvete æ må pess. nei, ekje lika gale so igår natt. eg la meg ikkje før 5 eg. solveig kom i 3 elle 4 tide å holdt meg med selskap. lol. lol lol lolololol. so sovna me te slutt. og so ette eit par tima kom da ein sjukepleiar å tok blodprøva. og ette ein time kom da endå ein og stakk meg. og so sov eg i eit par tima, so kom da noken å sa at eg måtte ta medisinen min, so sa eg jadå, kan ta den eg, men so sa de at eg måtte eta før eg tok den. helvete då, eg ete no ikkje, legge på meg då tenkte eg. meen so fann eg ut at eg ikkje hadde ete noko særle på eit par daga so eg åt eg. helvete dao.. eg e so flink å strikka hue eg. systo mi e fodle. alltid da. faen. eg gidde ikkje meir

2 kommentarer:

Anonym sa...

Haha! Du er kul Ingrid :P Då må ha god bedring!

Tonje

Anonym sa...

ja ....du banna masse ja ..:) og more di syns ik noko om da ...du får prøva å skriva eit innlegg HEILT uten bannord vennen !! GID