fredag, januar 30, 2009

Sola skin.

Heisann. No e eg faktisk tilbake. Ironisk nok fekk sjukehuset eit virus på nettet der, so eg har ikkje hatt internett den tida eg var på sjukehus. Men da gjekk greitt nok, hadde ludo, terningar og kort eg. Så eg greide meg ganske fint. Hadde igrunn tv og, men få kanalar, men eg greide meg ganske greit. No e jo eg nesten frisk. Neidå, eg e jo ikkje da. Men no har eg fått operert inn ein ICD, hjertestartar, pacemaker greia. Da e ein ganske stor tryggheit iogmed at betennelsen ikkje har forsvunnet heilt endå. So no håpar eg å koma inn i normal rytme slik at eg kan greie å henga med på skulen det siste halvåret. Med tanke på neste år, so e da ganske kjipt, iogmed at eg må ta 1.året, over 2 år. Da sete ein demper på humøret igrunn, men eg må gjera da sånn at eg kan ha ein sjangse i da heila å få dei karakterane eg har behov for, for å koma inn på den skulen eg vil. Eg e spent på tida framover. Eg har jo faktisk vore gjennom ting so har sat sine svære spor på meg, og eg hate da faktum at eg ikkje har so utruleg bra hukommelse. Idag var eg til legen, fekk byta plaster på operasjonssåret, flotte sting u know. Han snakka om so mykje rart, eg fekk igrunn ikkje med meg so altfor mykje, men eg satsa på at mammo fekk med seg da mesta. Eg har og funnet ut at eg faktisk kan greia meg ganske bra uten internett. So no har eg ikkje lyst å sitta med dataen lengre, faktisk. Men eg gjer meg ikkje ratt endå, eg ska fyst fortella deko om at eg har noken jævlige smerte på operasjonssåret, og den smerten har overført seg til nesten heile venstre arm. Stingene e fine, viss de lurte. Eg har strikka ei hua til Solveig, eg e stolt. No e Solveig faktisk på Geilo, eller på vei. Koslig det, håpar ho får ein fin tur. I dag ska eg eta ribba. Eg gler meg, fø eg har lyst på ein digg middag idag, åsso kjem André og Sigrid og.
Men no skal eg eta frukost og nyta sole so e ute. Nei, sole e ute og eg e inne, og eg har ikkje tenkt å bevega meg ut, igjen. So eg ska laga meg frukost, finna dyno mi og sjå hotel cæsar ferdig og so ska eg sjå Fraiser. I´ll enjoy.

1 kommentar:

Anonym sa...

Fått strikkedilla? Du er flink :)

BTW; jeg har ny blogg!
www.mariastenersen.com