laurdag, januar 03, 2009

Søte lille svenske faen.

Halla folkens.
No har eg nett ete kylling, ris og sursøtsaus. Var no ikkje so verst da, sjølv om da e sjukehusfood. Men e no dråpen betre enn lapskausen de servere til middag idag.
Forresten, eg seie berre at de må innpå denna å lesa litt; http://sinober.blogg.no/ Heilt utrulig og ho e fantastisk flink å skriva om da ho oppleve og går gjennom.
Uansett, eg ligge fortsatt på sjukehus -igjen- og eg har da for jævlig. Nei, da e løgn. Eg har da faktisk litt fint eg. Liggje i senge, fekk ny seng i dag vel og merka, iogmed at den gamla ikkje ville regulera ryggen på. Høyre på noko skirenn greie. Men eg bytta og no ser eg på ka enn so går på tv2. Jada, no e no Solveig reist heim og eg og pappen e her. I dag tok eg ultralyd, igjen. Eg huske ikkje ka legen sa, men pappen har hukommelse te sånt. I stad fann eg ut at mammo hadde slengt med strikketøyet mitt, so då får eg fortsett med huo so eg helde på med. Sjølv om eg har berre ei hand som e 100% so går da no ganske bra faktisk. Men eg orka ikkje masa om uinteressante ting nett no.

Ingen kommentarer: