onsdag, oktober 29, 2008

Hardass, badass.

Pjoo. God dag. No ligge eg på sofaen å ser på Gilmore girls og har vondt i tungo mi. I helge so beit eg meg noko kraftig på tungo. Seriøst, heile venstre sida e sår. Menmen. Åh, eg veit ikkje ka eg ska skriva, eg har liksom ingenting spesielt spennande å sei. Eller, eg har masse eg vil sei, men eg veit ikkje kossen eg ska få da ned på bloggen. Sugings greie. Ja, eg sko egentlig vore på skulen å hatt engelskprøve, men so våkna eg ikkje før 09.46.55. Meen so sovna eg igjen og våkna ikkje før 13.05.00. Eg lika at deko får veta da akkurat på sekundet og. So no liggje eg her på sofaen å ser på tv. Eg må få i meg noko mat, men eg veit ikkje ka mat eg vil ha. I går so kjøpte eg pizza på Alpino, den va god. Eg åt den nesten heilt åleina, Victor fekk restane. Eg gidde ikkje blogga meir, fø eg trudde faktisk eg hadde noko interessant å sei, men da hadde eg ikkje. Me snakkas :)

Ingen kommentarer: