søndag, desember 28, 2008

Sola skin på Melstveit og.

Heisann, og god kveld. Idag har eg stappa i meg burger og skjeve, so no sit eg å et på den berømte mjølkesjokoladen. Vel, den er vel so godt som oppeten den snart. Eg har og solo, den var kald eingong.
Aoo! No fekk eg noko grasalt vondt i vetlefingen. Victor, vetlebror min på 14, kasta ein godteting på meg, og han traff enden av vetlefingen, og da gjere vondt. Eller vent, da gjorde vondt. Og han sete å spele sånn mordarspel, virka nesten ut som han lika da. Og, istad, når han skaut noken, so sat han å vifta med hendene og såg ut som ein mongo, ikkje at eg har noko imot mongoa, men helvete heller. Uff, no må eg på dass og, men eg e jo som kjent giddalaus og eg bevege meg berre når da e høgst nødvendig. Og da e da ikkje før eg ikkje greie å sitta i ro.
Ai, eg sete å sjekke facen min kvart minutt, e nesten gale. Nesten. Elise har forlatt meg til fordel for typen hennas. Men han e kjekk so da går grett. Ordna seg ho:)
80% av menneske er til pga ulykker. Påstår Johannes, han har da vertfall i nicket sitt på msn. Eg trur han, folk må gje seg med å ha sex utan beskyttelse.
Og eg kan, viss ikkje du har skjønt da før no, meddela med deko at eg e avhengig av sjokolade. Favoritten e rein og fin Freia Melkesjokolade. Sjokolade og Solo. Solo eller vatn. Får vatn i kjeften av å berre fortella deko da.
Eg e forresten hypp på å fortella deko at eg e so drita lei av da faktum at eg ikkje har hukommelse. De so ikkje veit kossen da e, ikkje sei at de veit kossen da e. Da e jævla bale, eg kan lova at eg ska gjera ein ting klokko 14.15 og ha gløymt da 16.45. Da e lite moro.
Forresten, den kvelden på sjukehuset eg fekk høyra at Runar hadde omkomme var utruleg tung. Kom berre te å tenka på da no, har sete å sett på bilde frå ei sida på Facebook. Bruk bilbelte, noen er glad i deg eller noko lignande. Mange tunge bilde der, mange som har overlevd frå utrulege ulykker. Bilbelte spele ein større rolle enn folk trur.
Då eg fekk høyra da om Runar so trudde eg ikkje på da, altso, eg låg i senge, aleina, med dataen. So fekk eg høyra da, huska ikkje korleis. Men eg trudde ikkje eit sekund på da, men da gjekk meir og meir opp for meg når folk fortalte korleis da hadde skjedd og når dei nærmaste fortalte da. Eg kan fortella at da va surt å liggja på sjukehus når ting som detta skjer, eg har null moglegheit til å reisa heim, trøsta pårørande og støtta dei. Eg var stuck på sjukehuset, bokstavleg talt. Fy. På sjukehuset låg eg, og sjukehuset skal eg tilbake til i midten av Januar på kontroll. Eg gler meg, eg vil få bekrefta at ting bedre seg og eg kan snart leva normalt igjen. Eg påstår ikkje at eg lev unormålt på noke vis, men eg føle jo meg alltid litt småspesiell. Og eplepsianfall hadde eg i natt ja, eg har fått høyra da to helge på rad no. Enten e da kvar natt, eller so e da berre ette eg har drukket. Eg hugse ingenting. Men detta får eg finna ut av i Januar. Blir spennande.
Forresten, no blei eg jævla klar for senge eg, kaldt rom og varm dyna. Eg gler meg.
God natt folkens, og eg blir glad om de kommentere og fortel meg noko eg kan blogga om.

2 kommentarer:

Anda Karro sa...

du må ikkje drikka då vis du får nåke anfall frå da:S
må passa på deg jenta"* hehe.

blogg om fks kordan jule har vert eller nåke i den dur..

take care*

Anonym sa...

vonde minne , vondt å lesa. Men sjønna da må ha vert bale å ligga på sjukehuse i den situasjonen.