torsdag, februar 05, 2009

Ayay captain

Som overskriften sier, nei, ikke som den sier. Men som romvesenene på tv sier.
Nai, ikkje faen om eg skrive på bokmål. Blir skriving på nynorsk slash dialekt. Idag har eg vore på skulen, og før skulen var eg ned i helsebanken og tok blodprøve, gjekk igrunn fint. So da vanedyret eg e so. Skulen gjekk fint, men eg trur konsentrasjonen min har blitt kidnappa eller gløymt att på sjukehuset. Eg har den vertfall ikkje. Eg fekk beskjed om at eg forstyrra de andre elevane i klassen, og da har eg og merka :p
Uansett, eg sko ønskt eg greide å blogga om noko interessant ein gong i blant. Sånn so at eg ska på tur, at eg har kjøpt meg nye kle eller at eg har fått meg type eller blitt kjent med noken nye mennesker. Eg har eit pretty kjedelig liv. So eg sko verkeleg ønskt at da sko skjedd noko kjekt. Men eg e svært takknemleg for at eg e ute i da fri.

På skulen, e eg i godt humør, får folk te å le og storkosa meg igrunn. Når eg kjem heim stenge eg meg sjølv inne på rommet, liggje i senge å prøva å helda varmen, ser på tv og ete sjokolade. Kanskje søve litt og. Eg burde ha komme meg meir ut blant folk, men eg orke ikkje, da e altfor stress og eg lika meg ikkje med folk eg ikkje kjenne so godt, lengre. Eg føle meg igrunn ikkje trygg, eg føle meg trygg på skulen, eg e omringa av venna og medeleva so eg stole på. Om ei stund so greie eg sikkert å ve litt meir sosial, reisa ut å le å kosa meg. Nyta livet, nyta våren so e på vei. Uansett om da akkurat e komme ein del snø. Either ways.


Noken mannfolk e de største idiotane du kjem øve, store idiota so du ikkje får ut av tankane dine, idiota so betyr mykje for deg men du veit du aldri kjem te å få, idiota so kun tenke på seg sjølv og bryr seg lite om andre sine følelsa og idiota so tenke med pikken.
Andre mannfolk derimot, e sjarmerande vesen med eit glimt i auga, sjarmere deg i senk med søte ord og nydelege augo. Dei so bryr seg om deg, passe på deg og når da e deg, so e da berre deg og ingen andre.
Da e vel igrunn den siste typen mannfolk jente vil ha, men da e ikkje so mange av dei, e igrunn ganske få. Men da e vel den fyste typen jente falle for, den typen som e vanskeleg å få, men den so du ikkje gjer opp på. Den typen som du ikkje får tankane dine frå.
Men aldri, aldri lov deg sjølv sånne idiot ting som at du aldri skal fella ei tåra til for ein gut, at du aldri skal snakka med han igjen, at du skal gløyma han og slutta å tenka på han. Prøv, for alt da e verdt, å finna deg ein ny, ein so tar vare på deg og bryr seg. Da e dei so e verdt å behelda. Da va den tabben eg gjorde. Eg hadde den beste typen so gjorde alt for meg og tok vare på meg som om eg var ein million kroner pluss den største og vakraste diamanten i verden.
Og eg falt for ein idiot. Stor idiot. Og eg øydela forholdet vårt. Men no når eg ser tilbake på forholdet me hadde, so fann eg ut at eg har fått mange nye venna i løpet av den tida. Og at eg hadde da utruleg fint saman med han. Og han betyr fortsatt mykje for meg. Fantastisk fyr.
Da eg ville få fram, va at du aldri, om mulig, skal falla for dei fine, kinda badboy fyrane, dei so e so kule og drive å tøffe seg og sånn, da e dei so såre deg mest, da e dei so finne på alt mulige faen for å såra deg og da e dei so e utro, dei so egentlig ikkje bryr seg og berre bruke deg. Da gjere jævlig vondt den dagen du finne ut av alt so har skjedd.

Men no gidda eg ikkje prata om idiota lengre. Eg har veldig lyst å snakka om at eg har lyst på sommar, eg har lyst å ve stormforelska i ein so e forelska i meg og. E litt romantisk å sjå turtelduene på skulen so går å kysse på kvarandre, men eg ska lova deg, da blir kvalmande ette ei stund. Get a room.
Ayay. Sattan no fryse eg noko uttav helvete. Soo no ska eg leggja meg utrulig godt unda dyno, MEN, før eg gjere da so ska eg fylla vatn på flasko mi og so ska eg gjera da og ska eg sjå home and away og drikka vatn og eta sjokolade. Og so, ette eg har fylt magen med gooood sjokolade, so ska eg vel eta middag og so lura eg på om eg ska få med meg noken ut i snøen. Kanskje anne vil veme ette ho har vå på børve. Me kan laga lykt elle nåke. Det e gøy. Meen me snakkas no sikkert, får me håpa, for di skyld. Enjoy.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Haaaaaaailt forbanna sant:D !!

Anonym sa...

Solveig her ;)

Anonym sa...

fy faen so bra skreve! Klem ho ankii

Anonym sa...

veldi bra skreive, Ingrid ! :-D
du e flink ^^,
Klem Frida

Anonym sa...

Dritbra skrevet Ingrid.

"E litt romantisk å sjå turtelduene på skulen so går å kysse på kvarandre, men eg ska lova deg, da blir kvalmande ette ei stund. Get a room".

Herlighet som jeg lo.

Anonym sa...

hva du syter etter egentlig ? du gjør jo ikke annet.. visst du synst så jævla synd i deg selv , så gå å kutt deg da. eller noe !
du ødela forholdet ditt for en idiot ? lettlurt da grett . synest sykehuset kler deg :)
du er den lille jenta med høy selvtillit som bare slenger drit om folk . stå på , du er jævla tøff