onsdag, desember 03, 2008

all about me

Årh, eg har ikkje noke å sei, ingen nyheiter, ikkje noko spennande. Farsken. Eg e ikkje på skulen, idag heller.. faens drit. Ikkje at eg lika å vera på skulen, men da e ganske kjedelig å vera heima. Og no frys eg faktisk og. Eg sitte med ei pysjamasbuksa og ei tskjorta, og so har ikkje mammo fyrt i ovnen :p so da e kaldt i huset. Men no ska eg sjå om eg greia å mekka saman ei lista med ting so har skjedd i da sista eller ska snart skje :-p

  • eg har ein telefon som fungere
  • oldemor mi er død, kvil i fred
  • endeleg advent og eg gler meg veldig til jul
  • bursdag te kjære miriam på fredag
  • julekakebakedag på sundag med verdens beste familie =D
  • eg fryse på tedna
  • eg bør begynna å gjera lekse og div. på skulen..
  • eg ser på extreme makeover home edition
  • men da va kjedelig so no ser eg på one tree hill
  • og vente på home and away, fø da e noko utrulig spennande.
  • eg har sagt til mamo at ho ska kjøpa sjokolade
  • maria er sur på meg, og eg veit ikkje kossen eg ska få ho blid igjen
  • eg åt nudla i dag
  • eg lure på om eg ska spara til langt hår, men da e stress..
  • i dag e 3.desember og eg bør finna ut ka eg ska kjøpa til folk..
  • 3.desember for faen
  • solveig vann 10 kr på kalenderen i dag, lol
  • eg har bestemt meg for å ikkje ve forelska, og da går jævla dårlig :p
  • hannah, tore og bjørne var i aviso i går.
  • eg e sikkert den einaste på ungdomsskulen so ikkje har sett mamma mia.
  • og eg har faktisk ingen plana om da
  • eg grue meg te eg ska på haukeland igjen
  • no kom mammo heim og eg har ingenting meir å sei

Ingen kommentarer: