fredag, desember 12, 2008

Turning myself off..

Halla peeps. Fyst å fremst ve eg ynskja alle sammen so lese bloggen min utan å leggja att ein kommentar, ei riktig fantastisk helg, fø da ska eg definitivt eg ha :D
Herregud eg gler meg til helge! I dag har eg ikkje vore på skulen, aiai. Men eg har vore på litt julahandel og til psykolog. Følte meg max kul når eg var med mammo innpå vinmonopolet å kjøpt baileys. Hah. Jaja, fekk no ordna eit par pakkar. Og da so e so fint, når eg har kjøpt ein pakke til noken, so eg veit de vil ha, og at de blir glade for. Da e da so e kjekt liksom, når du ser at de blir skikkelig fornøygde med da du gjer de.
I måro ska eg, Tina og Anne-Cecilie til byn, shoppa :D og da blir noko utrulig moro :D
Forresten, deko lokalebygdafolk. De so har vore på kiwi de siste månadane. Den butikken med masse blad, bøke og pynteting sant, på den so fann eg masse Det Nye blader, frå 1989 og slek. Eg gler meg te å gå laus på dei, kan ve da står noko interessante ting der. Sånn som at Norsk ungdom har farlig sex, Kari og Bente ; Lesbisk kjærlighet og Tom Cruise : Sexy og ordblind scientolog. Dette blir spennande. Hahaha.
Og da fina ved å vera hos pappen i helgene, e ikkje da faktum at eg får fri frå tven, men da at han alltid har masse bra musikk på.
Og, og, oog.. sjekk ut denna sio nett. Åååja, e da derfor guta ve vera single ja. Sikkert.

2 kommentarer:

Anonym sa...

ka sia då? hehe

Anda Karro sa...

hadde dei so gamle blad på kiwi?XP