laurdag, desember 27, 2008

Og så står vi her igjen.

Nope, du var ikkje kvitt meg. Forresten, eg e max redusert og glad for at eg ikkje lot meg lura til å drikka alkohol i dag. Men blir nok alkohol imåro. Elise e flink å lura meg med, ho veit ka eg vil ha. Liverpoolkamp imåro, i penthousen. Eg gler meg eg, satsa på da blir noko liv. Og at eg e litt meir vaken enn eg e for øyeblikket.
I går var ein spennande kveld. Sat hjå Elise. Havna utanfor puben etterpå, da va jo kjekt. So forsvant me til grove ein tur. Opp å helsa på Anton ein tur og sånn. Lol. Jaja, so va da utanfor puben igjen, prata litt med godbroren før pappen henta meg og eg sovna godt i senge til Solveig. Der låg eg lenge før eg, i dag, vakna og heiv på meg kle og reiste ned å handla med han far og såg på volleyball. Sooo henta me Solveig og so laga me noko burgera og so sete eg no her. Med katten på fanget. Ligge strak heile katten, heile kvite katten. E faktisk utruleg nydeleg heile katten. Mosho. Eg forstår ikkje koffø ikkje Terje ville ha katten, menmen. E kjekt å ha katten her oppå fjellet.
Da dar Unicef vatnet ekje lika godt so Imsdal. Går ned gjere da, men no e da tomt, so eg må nok fylla på. Føda at eg ikkje like å drikka vatn tå glas. Ja, da e faktisk forskjell. Og no har eg laga meg to skjeve, eit glas mjølk og trykt sammen ei flaska med vatn. Nam. Ikkje at da e mange tima sio eg åt burger, men uansett. Solveig e den største alkisen eg veit om, bortsett frå ektemannen hennar. Neiasso, eg har ikkje meir å komma med for øyeblikket. Bortsett frå at alle som røyke hasj e store idiota som søke oppmerksomhet og kun får negativ omtale blant folk. Og eg ler, eg ler så lenge ingen av mine bekjente, som eg bryr meg om vel å merka, begynne med da faenskapet. Lat oss le.

2 kommentarer:

maren sa...

So du fann noko du kunne ha på skevo som ikkje va frosent ja :-p So du lika den katten altso? :-p

ingrid sa...

ja, skinka å ost :p haha.. ja, den e jo søt når den e rolig og berre ligge å varme fanget mitt :p