onsdag, desember 17, 2008

No e da ein rar farge ute

Alla folkens. Eg greide ikkje komma meg på skulen i dag. I går kveld so sa eg faktisk til mammo at ho ikkje skulle gje opp når ho sko vekka meg i dag tidlig. Og eg følte at ho holdt på ganske lenge med å vekka meg. Ho trua faktisk med å fjerna tven min. Eg greide allikavel ikkje å komma meg opp. Da resultere kanskje i at tven min forsvinne. Men helvete, e jo min tv. Men me får sjå, tvila på ho får den ned frå veggen då. Uansett. Eg lure på om eg skal ta meg ein dusj, og barbera leggane og smørja meg skikkelig inn med digg krem. Høyrtes litt nice ut da ja. Uansett. No e da ei veka til julafto. Da har no gått litt fort syntes eg. Tør eg påstå. Vil eg seia. Eg e ikkje sikker på om eg har kjøpt til alle. Eg trur eigentleg eg må sjekka. Eg må laga meg ei lista. Eg må skriva ned kem eg mangle pakke til. Peeps! Eg har ikkje skreve ønskelista i år, og eg har heller ikkje tenkt til da :)

hahahahahahada

1 kommentar:

maren sa...

føy, du skulle jo på skulen i dag :-p eg savna deg der altso!