tysdag, desember 23, 2008

Nok et innlegg om hverdagen.

Jeg startet dagen for vel en time siden, men jeg har ikke gjort noe spesielt enda. Bortsett fra å spise to små sjokolader som jeg fikk i kalenderen i dag, ene var min og den andre var Victor sin. Forresten, jeg husker ikke om jeg er ferdig med alle gavene, typical me. Jeg får vel gå gjennom de etterpå. Herregud, det er lillejulaften allerede. Denne måneden har gått utrolig fort, men jeg gleder meg som en unge til å pynte juletreet senere i dag! Iogmed at det er julaften i morgen, så hadde det vært fint med snø, men det er ikke verdens undergang at det ikke er det. Jeg syntes at det nesten er godt nok at det er snø på fjellet, der pappa bor.
Uansett, jeg hater egentlig å skrive på bokmål, jeg får det egentlig ikke til, jeg innbiller meg selv at jeg får det til, kanskje det er godt nok. Aiaiai. Nå har jeg slått på Olsenbanden tar gull på tv, mens jeg venter på at pizzaen skal blir ferdig.
Forresten, 01.12.08, skrev jeg en norsk tentamen i sidemål, den heter Kjærlighetens hinde huske at jeg har skrevet den. Men det har jeg altså, og jeg fikk en 4+. Ganske fornøyd om jeg skal si det selv. Den ble på fire sider, fire sider.
Nå driter vi i den. Jeg driver og strikker luer jeg for tiden, de blir ganske vakre, flotte og varme.
Oooog, nå skal jeg strikke ferdig den ene luen, så vi snakkes nok senere.

2 kommentarer:

Anonym sa...

najs, kunne ha trengt en hue eg og.

*hint,hint*

- Miriam

Anonym sa...

nei, stikker ørene dine ut :D ?