tysdag, desember 16, 2008

you lift me up into the sky

Halla peeps. Eg får ikkje heilt te blogg.no greiene, men eg skal prøva å sjå ka eg får til framover.

Jaja, no sitte eg i stovo, mammo har fyrt i ovnen og Solveig liggje å halvsøve på sofaen. Victor sete no med dataen som vanleg. Pappen har bursdag i dag, gratulera so mykje! Og akkurat no so fann eg meg ei klementin/mandarin. Eg e faktisk ikkje sikker på forskjellen eg. Noken so kan fortelja meg da? Uansett. I dag, har eg ikkje vore på skulen, noko so truleg ikkje kjem som eit sjokk på familie og vener. Eg har ein liten tendens te å ve heima frå skulen eg. Men idag var da faktisk volleyballstuff på skulen, og eg har ikkje lov å gjera sånne aktiviteta, veldig domt, so eg blei no lika greit heima eg.

Og her heima e da heilt fanktastisk. Eg har verdens beste familie. Seriøst, eg gler meg so utrulig til denna jule. Eg gler meg til alle opne pakkane frå meg, eg gler meg te å sjå kor blide og glade de blir når de får da de vil ha liksom, ååå da ska bli so fint :D Eg gleda meg te å pynta hus og ut å finna tre og pynta da og alt.
Forresten, pepperkakelavvoen vår e fantastisk. Og krumkakeboblebadet e nydelig.

Før i dag, ette me hadde vore på brukten og kjøpt pakke, so laga Solveig sjokoladerullekaka med krem i, medan eg skrella poteter og gulrøtter. Veldig kosleg. Og me har pakka inn pakkar og rydda klesskap og mykje spennande. No e da ikkje lenge før eg skal vekka Solveig, fø ho ska på joooooobb. Blir jævlig med pengar på ho.. Aiai

Men.. Eg ryke no tilbake på jobb eg ette nyttår. Og då, då kjem eg til å bli totalt øydelagt. Kjeme ikkje til å vera meir igjen av meg då. Eg takla ikkje den plassen. :)

Uansett. Eg forsvinne ei lita stund. Sees

Ingen kommentarer: