tysdag, desember 16, 2008

Slå meg hardt på venstra skinka.

Okeei, eg fortset med denna blogginge eg. Eg har so mykje på hjarta. Eller nei, nei, eg har ingenting å seia, eg har berre uinteressante ting å koma med. I dag har eg vore med Kristina og Maren. Eg gjekk med Maren ned i krysset, der var Kristina, og so gjekk me bort på Esso, der var Johanna og Sebastian på jobb. Me fann ut at Sebastian var høgare enn Johanna.
Hahaha, eg fekk akkurat veta at Eirik og Olsen har gått tom for bens på skogen. LOL. Da e litt kongebra da. Heheh. Men uansett, no ser eg Greys saman med Solveig. Forresten, eg har nett slukka kalenderlyset. Eg vurdera faktisk å laga ei lista med alt mulig piss på.

  • eg har ei kvisa på hako
  • eg går med tjukkelabba
  • solveig sitte å røyke
  • pappen har bursdag i dag
  • eg gler meg til jul
  • eg vil ha snø
  • ikkje at eg hadde brukt an noko særlig men..
  • maren e best
  • mandarine e godt
  • i måro skal me sjå Kautokeino Opprøret på skulen
  • den har eg sett før
  • maren har ganske dårlig humor
  • men min e ikkje noko særlig bedre
  • ingrid e vill
  • kjetil var på essoen i dag
  • skyss meg tilbake
  • det er bedre å holde munn og la alle tro du er en idiot, enn å opne munnen å fjerne enhver tvil.

Eg får ikkje te å blogga om noko særs spennande ting for tide.

1 kommentar:

maren sa...

naaw, du e so god :-D Dårlig humor ? synst eg har bra humor eg :D