fredag, desember 26, 2008

I love this time of year.

Heisann. Nu sit eg i godstolen å kosa meg max. Nei, ikkje før eg har henta sjokoladen som ligg trygt og godt på skrivebordet mitt. Men, eg sitte å snakke med Maren på msn, ser på Ellen DeGeneres Show og lura virkelig på om eg ska henta den sjokoladen.
I dag folkens, i dag skal eg drikka alkohol. Med Elise. Da blir spennande. Eg hugsa sist gong. Jaja, men me satsa på at da blir moro. Maren har forresten brukt den huo eg gav til ho til jul. Hihihi, fnis. Mammo har fyrt i ovnen, so me håpa på at da blir varme her inne.
Eg lure på ka eg ska ha på meg i dag, buksa, skjørt, kjole? Elise ba meg om å pynta meg idag. So eg må vel da. E jo tross alt 2.dag. Eg hata å ve unda 18. Simon Cowell e vistnok god i senge. Skal forresten i bursdag te besten min snart, moromoro. I går tjente eg meg tohundrakroner, henta eit pokersett til bror min. Lettjente penga, moha. Helledussen so mykje uinteressant eg skrive på denna bloggen, e da rart eg ikkje får noken kommentara?
Forresten, eg ska mekka sammen ein sattans bra frukost no, so ska eg vel kle på meg noko vetige kle, so ska eg sminka meg sånn at eg ikkje ser so sleten ut, og so ska eg masa og masa på Elise, eg e veldig kjent for da :) Ha ein fortreffeleg dag folkens og fortsatt god jul!

4 kommentarer:

maren sa...

huo va faktisk ganske varm og god :-) so no blir ikkkje eg sjuk!

Anonym sa...

Masa då grett :p Maaase aldri du!

Anonym sa...

du må kose deg i dag din alkis ;*

Anonym sa...

God jul til deg også! :)