torsdag, desember 18, 2008

Otto har noe på hjertet.

I dag har jeg hatt en helt fantastisk dag. Men ikkje faen om eg blogge på bokmål. Idag såg me Kill Buljo på skulen. Småskeptiske lærara ettepå kan eg røpa. Den filmen e so utrulig genial at da e skummelt. Uansett, no sit eg i stovo, saman med ho mor. Og to kattar valsande rundt føtna mine, Ungkaren finalen står på. Og ho blonda vann, nett so eg trudde :)
I dag har eg hatt ein jævla morsom dag. Eg va på kiwi sant, stod å såg på bladna og vasa, so kom plagsomme Olsen å plaga oss. Oss -> meg, Maren, Miriam og Berit. So vatt han so jævla irriterande at eg havna på tilt. Eg satt meg oppå iskanten elle der sant.. So gjekk eg ned, og Øystein satt seg oppå. Og eg fekk da faen meg fø meg, eg dytte han ned. Og eg gjorde da, eg dytta. Og han datt nedi isboksen, og sattan so eg lo, da va so jævla morsomt. Eg fekk jo sjølvsagt ikkje sjå han nedi isboksen, men eg såg da for meg. Da va morsomt. Sattan. Jaja, so gjekk me bort på mega, for Kjetil var på jobb. Me gjekk ned å sjekka trøkket i kjellaren på mega. Kjetil, Bjørne og Christoffer var der. Men når me kom so stakk dei to sistnevnte. So sko Kjetil telja penga og slekeins. Da va litt morsomt, føda at me, eller eg maste hol i håve på han sånn at han kom uttav tellinge. Så han jaga oss ut. Haha, me stakk ikkje langt. Me satt oss opp på mega å åt sjokolade før me bestemte oss at me sko ut til Berit. Og so hos Berit so satt me der å kosa, å prata og hadde da veldig fantastisk. Herregud eg elske dei jentene so utrulig høgt! :D <3
Og min kjære svigerinne har fått lappen i dag. Gratulera so utrulig mykje, eg e so stolt øve deg:D
Forresten, eg vette aldri ferdig med julapakkane. Aldri. Da e so mange so ve ha pakka tå meg, eg kan gje de eit kort, fear enough. Men eg ekje so jævla høg på dei pakkane igrunn, so da får no ve da samma. I måro e da siste skuledag fø 2008. Då ska resten av dei kristne folkene på skulen i kyrkjo, mens me so har valgt å vera att på skulen, me ska ve igjen saman med eit par lærara og laga lunsj (?) til resten av lærarane. Eg gler meg, det blir sikkert veldig koslig.
Men no ska eg laga meg noko toast greie og so ska eg leggja meg. Me pratast kjære bloggfolk.
Ha ein fin torsdagskveld og fredag :)

Ingen kommentarer: