laurdag, februar 21, 2009

Faen e vitsen?!



Syke faen han der Chris Brown. Skade faen meg ikkje ei so fin dama so jævlig. Ryktene ve jo ha da te at han har skada ho før og sånn, men aldri so gale so detta.

- Jeg søker råd og veiledning fra min pastor, min mor og andre jeg er glad i, og jeg skal med Guds hjelp bli et bedre menneske, sier Brown ifølge skrivet.

Bullshit. They kinda looked like a happy couple, but Chris has a problem with his temper and Rihanna flew off to Barbados to stay away from Chris.

Kunne skada han so jævlig eg, eg blir forbanna når jente blir mishandla av sine kjære.

All this time you were pretending, so much for my happy ending.


5 kommentarer:

Anonym sa...

Eg E so enig! jævelen sko faen meg blitt banka opp av heile Ottar-organisasjonen, so kunne me sett kor kjekt han syns da e! folk so slår damene sine e sammen med voldtektsmenn verdens verste menneske å burde ikkje ha livets rett!

ingrid sa...

Godt å høyra at eg ikkje e åleina om å villa skada desse jævlane!

Anda Karro sa...

brown må ha seriøst psykiske problema altso !! du har beviset på da i fjeset til Rihanna.

han e sjuk.

Anonym sa...

ska vedda på da allerede fins ein bråte med facern gruppe mot Brown.. å godt e da! :P men han burde bli låst inne lenge. kvinnemishandlara, voldtekstmenn og pedofile e dei so har da verst bak murane visstnok so da kunne blitt ein del bank på han! :)

Anonym sa...

At de blir sammen igjen? merkelig, chris er en syk faen. Han burde sitte i fengsel sånn som alle andre mishandlere gjør. KOZ FRA SUNVALLY