søndag, februar 22, 2009

Heading off to hell.

Hei, hallo, hallo, hei, godt å sjå deg, hei, hei, hallo.
Idag når eg våkna opp og sko snakka litt med meg sjølv, merka eg at eg hadde ein liten mangel på stemma. Ho va der, men ho va ikkje 100 %, heller meir 43 %.
Da kan vel skyldast både karnevalet i holmatun torsdagskveld, revyen laurdagskveld eller film hos Johanna. Eg har vondt.
Uansett, karnevalet var morsomt da. Gravid emo e vel noko av da sletnaste du kjeme øve. Og revyen e noko av da besta eg har sett, trur aldri eg har ledd so mykje. Både samen og Gjermund va hysterisk. Eg lo ræve av meg. Og Torkjell e jo nesten alltid halvnaken. Herremann eg hadde ein fantastisk kveld. Og ute hos Johanna såg me ein veeldig skummel skrekkfilm. Uansett, eg hadde ein strålande kveld i går.
Idag so har eg igrunn ingen planar, kanskje eg ska tvinga noken stakkars småunga te å veme meg føda eg har ingen andre å veme! Men no ska eg sitja å syntes synd på meg sjølv føda eg har vondt. So me snakkas!:)

Ingen kommentarer: