måndag, februar 16, 2009

heart me heart you

Heisann. Eg trur faktisk eg skal fylgje Helena sin blogg no, å skrive heilt på nynorsk. Det kan heilt sikkert bli eit lite problem for meg, men eg trur igrunn eg skal greie det.
For øyeblikket sit eg i senga mi, som eg forøvrig har flytta heilt attmed vindauga. Eg ser på Dharma & Greg, da e egentleg litt kjekt. Litt psyko til tider, men eg tykkjer det er heilt ok. Og no byrjar straks That 70´s Show, og medan eg ventar so høyrer eg på The Voice og pratar med Runar, ein fyr som ein skulle trudd las tankane mine. Uansett ka Runar seie og ikkje, so har Espen, mitt kjekka syskjenbarn, bursdag idag! Gratulera med dagen!:) Glad i deg :)
Og, seinare idag so får eg kanskje besøk av noken venninne som eg ikkje tilbringer så mykje tid saman med! Men eg følar ikkje for å skrive så mykje akkurat no, så eg trur eg avsluttar her. Me snakkas folkens!:) Legg igjen ein kommentar då;)

Ingen kommentarer: