fredag, februar 13, 2009

Tasty remote.

Valentines Day i måro. Kjempe moro dag for dei som har kjærast. Kjempe moro for dei som har lagt store flotte planar om å gjera noko romantisk. For oss andre, drittdag. Men even though om da blir ein jævla seig dag, so ska eg sjå på fotball og eg ska.. gjera sånne andre kjekke ting.
Men eg ve berre få fram kor sint eg e. Eg tryne altfor mange gonga på isen for tide. Eg slår meg noko jævlig og skade meg på plassa eg ikkje visste eg kunne skada meg på. Og no sitte Dominic aka Dommen å irritere ræve tå meg og kunne skada han på plassa han ikkje visste at han kunne få vondt på. Neidå, me ser på Norske Talenter. Og no ska eg faktisk ikkje skriva kor upset og emosjonell eg e for tide. Fø da blir sånn kinda deprimerande. Helsike, eg lure på om eg ska eta noko mat (igjen) og so ska eg leggja meg ned og sjå senkveld og so ska eg sova. GOD natt.

1 kommentar:

Anonym sa...

Du kan jo kose deg fordeom da kjære :)