onsdag, februar 18, 2009

Heisann, no sitte/liggje eg i senge å ser på Brothers and Sisters. Har hatt besøk av Andrea og Anne i kveld ;) Eg va ikkje på skulen idag men eg rekna med eg skal i måro, har engelsk tentamen.
Men da eg eigentleg skulle sei var at om de skulle komma med kommentarar om bloggen min som eg prøvde å få fram i forrige innlegg, hadde eg sett stor pris på om de hadde etterlatt eit navn eller eit kallenavn sånn at eg forstår kem som anten gjer meg ris eller ros.

Even though, eg trur faktisk eg sovne veldig raskt snart. Eller so liggje eg oppe lenge og lure på livet eller noko. Eg gidde ikkje meir.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Håpa du kjem deg på skulen i måro då :D

Å so må du sova godt !:)

systo!

Anonym sa...

Hei :D Håper det går bra på engelsktntamen! :) Klem Tonje

Anonym sa...

Jeg har tenkt å komme på skolen i morgen og være med på det der filmtullet! Bare så du vet det

Anda Karro sa...

kjekt å ve på besøk hos deg;)