fredag, februar 06, 2009

Heima åleina.

Halla peeps, the bitch is back. Og ho har faen meg fjerna stingene sine idag. Idag, når ho venta på legen, so begynte ho med sånne helvetes kaldsvetting i gangen i helsebanken, so ho og pappen sin gjekk ut for og lufta seg, ante fred og ingen fare. Men so begynte ho sjølvsagt å bli svimmel, greide ikkje å helda seg oppe, so ho knakk sammen i beina, takk noken for at dei var utanfor helsebanken. *ingrid like ikkje å skriva i tredjeperson* Soo, legen kom og eg la meg på ein benk. Eg va svimmel eg. Ganske greit å nesten besvima, slapp å venta meir på legen då. Even though. Han kom og sjekka blodtrykket og sattans greie. Da va lågt, som vanleg. Suge med lågt blodtrykk gjere da. Uansett, eg gidde ikkje skriva om negative/keisame ting atm.

EG e på fjellet, eg e varm og eg har sett Hjemme Alene 2 og 3 i dag. Eg ler og ler. Men 1 og 2 e best. 3 ekje so bra egentlig. No e eg max trøytt, eg har drukket 3 burn no, sko nesten trudd da hadde motsatt effekt på meg. Eg sko ønskt eg hadde meir interessant å skriva idag, kanskje da blir meir i måro kveld, iogmed at eg ska på dagstur i måro. So me snakkas.

Ingen kommentarer: