laurdag, februar 21, 2009

Havin´ a hard time.

Denne songen er utrulig fin, eg blir veldig trist av den, men teksten e veldig fin.
It´s a damn cold night.

Denna og denna songen e veldig fine, elle, teksten. Da e derfor eg har lagt dei ut med tekst på.

Kjekkaste fykseguten minte meg på at Cradle of filth og Children of bodom hadde noken satans bra songa. Og eg kom på at Nymphetamine av Cradle of filth veldig fin. Og Downfall av Children of bodom e flott.

Old memories ftw.
Forresten, ein annar kjekk fyksegut har bursdag idag. Gratulera so mykje!:)

Åh, no banka Jon på døre, eg lura på om eg ska leggja meg eg, eg e faktisk litt trøtt, so ska da bli veeeldig deilig å liggja å dra seg lenge i måro. Ska på revy sammen med jentene i sju tide, russerevyen rød snø edle noko har fått god kritikk av dei eg har snakka med, so eg gleda meg utruleg mykje! Ska slenga på meg den nice rutete skjorto so eg stjal frå vetlebror min og lata so eg e fin! Men eg sovna so me snakkas!:)

Ingen kommentarer: