torsdag, februar 05, 2009

Nr.140

Detta e innlegg nr.140. Viss du ikkje hadde telt frå før av. Either ways, idag blei da faktisk to innlegg, te no. Eg keiar meg so utruleg mykje i kveld. Eg har slått på the voice og nyte fin musikk medan eg bloggar, suse på face og pratar med slappe venna. Og eg fryse. Eg snufse og da e max kaldt på rommet. BRRR.
Pokerface e nr1 på downloads på voice. Tenkte dykk var interesserte.

Eg har vondt i halsen
Eg frys på fingarane
Eg vil eta sjokolade, men eg gidd ikkje
Eg e irriterande pratsom på msn
Eg forstår ikkje koffø ingen har kommentert at eg e gift med mi eiga syster på face.
Eg har tensjonshodepine

Even though. Though even. Viss eg skal fortella om noko spennande, so kjem eg ikkje på ein einaste ting, når eg har plana om å ikkje skriva om noko spennande, so kjeme alle moglege interessante tankar opp til overflato. Ok, no ska eg lata so eg har plana om å ikkje skriva noko spennande. So satsa me på at eg skrive noko uttav hevlete spennade.

Eg har fri imåro, ganske deilig igrunn. Sindre minte meg på da iogmed at han skreiv på face at han gleda seg te å ikkje gå på skulen i måro. Ikkje at eg e heima frå skulen sjelden eigentleg, men da e deilig å ve heima når alle andre e heima.
Sindre e teit, eg trur ikkje på noko av da han seie. Føda at han e so låg, han e liten og da irritere meg. Men han e flink å dansa då. Men han suge i å kasta pile. MOHAHAHA.
Eg e mesteren i forhold til den amatøren. Blir flau av å sjå på han. Han e minst lika dårlig i biljard og fotballgraia. Og air hockey. Jaja, uansett. Eg fryse på fingrane.

1 kommentar:

Anonym sa...

jeg kan ikke annet enn å le. Bra at du har begynt å blogge igjen!:)