måndag, februar 16, 2009

Jævla fruktskål.

Nei, eg keiar meg verkeleg, eg har vore innpå mange keisame sider og lest mangt ein dårlege artiklar om slanking og sjukdomar. Eg keiar meg med andre ord. Eg yrar efter å gjera på noko morosamt. Eg har svært lyst ut å byggje snømann, men eg har ingen som motiverar meg til å gidde å kle på meg fleire lag med varme klede eller noko som helst.

Så, eg blir liggjande i mi flotte seng å nyta seig og sur musikk med innslag av flotte sangar som folk verkeleg likar på the voice for å få timane til å gå. I morgon skal eg faktisk leggje innpå mykje eg har skrevet på sjukehus då eg ikkje hadde internett, det vil seia mesteparten av tida på siste opphald på sjukehuset.

Snømann ja, min yngre bror og ein klassekamerat av han bygde ein snømann i stad. Eg ser den såvidt frå vindauga mitt. Eg og vil. Men eg får ta det ein dag Anne eller nokon andre dreg meg ut av senga og finn klede til meg. Eg er hjelpalaus.

No spelar The Voice pokerface atter ein gong. Lady Gaga har faktisk ein del flotte musikkvideoar. Fjern faktisk frå den setninga. Ho er flink ho.
Solveig fortalte meg akkurat at ho hadde lest litt om Myokarditt. Les tidlegare innlegg. Eg likar at folk har ein viss idé om kva sjukdom og virus eg har i kroppen som har øydelagt meg totalt. Even though.

Ein dråpe sleten fyr i frå denne bygda kommenterte på statusen min; blogger bra blogger dårlig. Den lille frekke fyren skreiv; Sunnare å jogga enn å blogga...

Mamamaaah. Mi mor kom akkurat inn til meg med ei skål fylt med eple, banan og drue. Digg! Made my day even better!

For øyeblikket e da svært få interessante folk å snakka med på msn. Sjå vekk i frå dette Solveig.

Bybybyen min.

2 kommentarer:

Anonym sa...

eneste du skriver i blogg innleggene dine er at du spiser sjokolade eller spiser eller sover. er det noe å komentere ? du gjør jo ikke annet .. sant så sant , det er sunnere og jogge enn og blogge.. stå på du lille jente

Anonym sa...

hahah , kor mye veier du ? ser ut som du trykker ned en del sjokolade