onsdag, september 17, 2008

Andrea, lyspunket =D

Andrea, bestevenninno mi som ikkje alltid har vore bestevenninno mi.
Ho betyr utruleg masse for meg, da kjem ho alltid til å gjera. Ho har vore venninno mi alltid, eg har bilde frå når ho, eg og anne var små. Andrea var sjølvsagt minst :p
Me har gått gjennom utruleg masse sammen, men me har liksom alltid vore venna.
Ho e rar, ho e ein utruleg kjendisfreak, ho kan da mesta om dei ho lika aller best. Da e fantastisk, ho bryr seg. Ho e alltid der vist ein treng ho. Ho bevise at ein venn trenge ikkje ve den som du gjere dei sprøaste og villaste tingene med, men ein som du kan snakka med, og diskutera små ting som betyr mykje for deg. Ein som forstår ka du går gjennom, eller i da minsta prøve.
Ho har alltid eit svar på ting, ikkje alltid er da da besta, men da e eit svar.
Når eg e med Andrea, so sitte eg ikkje å tenke på ka annart eg kunne gjort med andre, men ka me kan gjera på, ilag.
Me e noko utruleg flinke te å spela basket. Faktisk, tru da eller ei. Me har snakka om kjendisa uttalige gonga, eg veit ikkje kor mange. Da e ikkje tal på kor mange gonga me har gått ned i bygde for å kjøpa kakao og noken blad og lesa i, for so å reisa opp til ein av oss å sitta å lesa og prata kos!=D Da sette eg utruleg stor pris på!

Eg elske deg Andrea, du e ein fantastisk god venn! <3

1 kommentar:

Anda Karro sa...

Nååh takk!!!
Utrulig fint sagt , blei skikkelig rørt!hehe:)

Ein dag ..snart..kan me kjøpa blad og kakao ;) kina kafen"hehe ..
Me har vert gjennom masse, og meir blir da sikkert . it´s just the beginning ...

Som eg har sagt før; eg hadde ikkje øvelevd vis du ikkje hadde gjort da..
Ubeskrivelig glad i deg!!

and yeah..I´m a celebfreak..so what?!:D

eg klare alltid å huska alt mulig,dei merkligaste tingene om kjendisa, men viktige ting som eg skal ha på prøva kan gå hus forbi..haha.. men da som interresere meg, stays in mind..

Love you *

glede meg til å besøka deg neste onsdag! Rundt 1 mnd sia no ..