onsdag, september 17, 2008

starten på noko nytt..

Nei, detta e ikkje starten på ein ny epoke. Men starten på eit nytt uinteressant innlegg frå meg. Eg har liksom ikkje noko nytt å tilføya. Alt e likt, som i går, bortsett frå at, nei, alt e likt. Solveig kjem ikkje, eg e her heilt åleina. ÅLEINA!! Even though, Vivian delte noken flotte bilde frå i sommar med oss på fjesbok i kveld.. nok om da. Eg ser på Grease, da e litt lol. Eg syntes Jakten på kjærleiken er mykje betre. Berre fordi Silje Stensland er med. Ho er ifrå grove, å ho snakke likt so oss, da e rart å sjå på tv. Egentlig, egentlig..
Maria ga meg eit forslag om noko eg kunne blogga om. As told, eg ve ha ny sveis, men eg veit ikkje heilt kossen eg ska klippa meg. Har utrulig lyst på bølgete hår, eg har lyst på pannelugg og, eg vil berre ha fint, glansfullt hår. Herregud eg suge te å snakka om hår, da e ganske kjedelig.
Eg trur eg må finna ein litt meir interessant ting å skriva om, som at no helde vaskemaskino på å vaska fleire av mine kle. Da betyr eg må bretta dei so e tørre.... snart.
Eg har 40 tegninga og div. bilde på veggen. Da e fantastisk. Eg skulle ha delt noken av de med deko. Men de e ikkje klare for de endå. Snart, om ei stund so ska eg dela de med deko. Då skal de få sjå Makkane, Traktoren Guri, Smilefjesa til Solveig, Pelle Politibil, bilete av Mammo som fyll bensin, utan å betale, Sjølvportrett av diverse slekt og venna, og plakat med helsing frå klassen. Gled dykk.
Eg frys på tedna, men eg har meir vondt enn eg frys. Eg har vondt i heile foten. Eg har ein paracet på nattbordet. Eg trur eg skal ta den. Men då må eg finna vatn. Eg må. Men eg gidd ikkje. For gudsskyld. Nei, eg skal aldri be om noko skal skje for guds skyld. Alt skjer for ein grunn, men det er ikkje gud si skyld fordaom.. Herregud, eg e dårlig te gudaprat og eg.

Ka ska eg snakka om då? At eg vil heim? Da veit de. Eg e heima om 2 veke. Herregud, da blir no sikkert 3 veke trur eg. De sa, at eg sko ta noken prøva ette 4 veke, å ette dei prøvane e tatt så må eg vel venta på svar. Som kan ta eit par daga. Men, eg e snart heima, viktigaste da.
Nei, da viktigaste e at eg e frisk når eg kjem heim, eg vil ikkje reisa heim og ve redd for at noko skal skje meg. Det vil eg verkelig ikkje. Eg vil heim å festa, å drikka å ha da utruleg moro saman med vennar og familie. Eg avslutta ein epoke i livet mitt i sommar, og eg startar ein ny om 2 veker. Gled dykk. Det er ein ny og betre Ingrid som kjem heim, ei som set meir pris på livet og bryr seg meir om personane rundt seg. Ei som forstår kva det vil seie å nesten forlate livet utan eit farvel.
LOL. Men altso, eg e ein mykje betre person, eg har fått grevla bra humor, lik so den barnehage tantene får høyra.

Eg skal slutta å klage, eg skal berre glede meg, telje ned dagar og ta kvar dag på ein strak arm.
Strakaste armen du nokon gong har sett. Flottaste brunaste armen du har sett.
Men detta var da eg hadde på hjerta. Om ca 10 min kjem det kanskje eit nytt. Kanskje, ikkje ha for høge forhåpningar. Iogmed at eg har svært lite å skrive om .. svært.

6 kommentarer:

Laupsa sa...

haha...du é LOL!!! shitt ass!! ny sveis: skin deg!! hehe...

ingrid sa...

hehehe, eg e lol ja, ikkje mi feil! skinna meg, frista jekli.. kan bli litt kaldt då, men e sikkert so mange fine hue eg kan kjøpa!

Anda Karro sa...

i like your blog to sweetie.
skin deg ! eg skal da på fredag.
:)

ingrid sa...

ok, greit! skinne meg eg! bahahah! gler meg:D

Anda Karro sa...

""Eg avslutta ein epoke i livet mitt i sommar, og eg startar ein ny om 2 veker. Gled dykk. Det er ein ny og betre Ingrid som kjem heim, ei som set meir pris på livet og bryr seg meir om personane rundt seg. Ei som forstår kva det vil seie å nesten forlate livet utan eit farvel. "" -- Blir spennande å sjå nye ingrid".hehe

ingrid sa...

Hehe gled deg. Eg har uttav helvete mykje sjølvironi, trur eg sjøl :P