onsdag, september 17, 2008

eg bør verkeleg gje meg

Sist innlegg, den der ska me sloss øveskrifte va ikkje meininge. Eg hadde egentlig tenkt å skriva noko vetig. Noko interessant. Noko spennande. Noko fælt.

SKA ME SLOSS?!

Nei, eg like ikkje å sloss. Elle jo, da gjere eg, eg lika å visa at eg e litt sterk. Fø eg e da egentlig, drit sterk. Uansett, da eg hadde tenkt å skriva om vatt plutslig ikkje so kjekt å skriva om allikavel. Eg hadde tenkt å skriva om at 2 stykker heima krangle so berre faen. Men eg vil ikkje, de kan finne ut om da sjølve.
Uansett, eg e sterk. Elle, eg va vertfall sterk. Eg ska begynna å trena.

hahahhahaha. da e sant

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ingrid! , du sa ingenting om at eg va sterk? dan sterke vetle bror din, må skriva meir om han! Hilsen dan vetle, men høgare enn deg bror din! haha,

ingrid sa...

:o eg ska ta da i eit annar innlegg:p

Anonym sa...

HAHAHAHAHAHA, du sterk ! :L