torsdag, september 18, 2008

Kva min søster ikkje liker. BAHA

No sit mi kjære syster på bussen, til Os. Ho ville at eg skulle dele med dykk kor fælt det er å sitja på buss i rushtida. Det kan eg eigentlig forstå. Det går vel eigentleg ikkje so utruleg fort i grunn. Det er vel mange som skal heim, samtidig. Eg ler, fordi eg slepp det. Ho ville og at eg skulle få med at det var teit med rush. Og at fleire sykle enn å ta buss. Det vil sei, nei, de veit kva det vil sei. + at 3 bimbo, unnskyld, fitte sitte å mase ho gal! "Jeg bare, han bare, og jeg bare ååå" Eg tykkjer synd i deg kjære syster. Men du slepp vertfall å vere innelåst på eit sjukehus. Og eg har lyst å sove, men eg skal la ver. Eg skal ikkje sove før eg skal sove og ikkje våkne før i måro tidle.
Ok, eg søv ikkje fordi eg ikkje får lov å sove.

Til syvende og sist vil eg få sagt at, dette sannsynleg vis ikkje vert det siste innlegget for dagen. Det kjem nok nokon til om eit par timar.
For no byrjar Home And Away, so er det biff stroganoff til middag, så er det tv i eit par timar. Det vil seie, Friends, According to Jim, That 70´s show, Two and a half men, Kongen av Queens, Oprah, Hotel Cæsar, Top Chef, Two and a half men, Kongen av Queens ( står på repeat her ), Hjelpekorpset. No fann eg akkurat ut at torsdaga e ikkje so verst dei heller. Og nei! Eg ser ikkje for masse på tv. Berre vent til eg kjem heim. Der ventar flatskjermen på meg. Ååå, min flatskjerm. Min elskede flatskjerm. Eg skal sjarmere mange med den.. Fnis.

Men no skal eg sjå på tv og ete middag :) Sees in a stund :)

4 kommentarer:

Anonym sa...

Flott inlegg Ingrid! :D
no komenterte eg eit nytt! ;)

Anonym sa...

vist du seie eg e dårlig te og komentera so gidda eg ikkje komentera meire Ingrid -.-

Solveig sa...

Eg syns du e flink te å kommentera eg, Frida! :)

Ekje so verst te å skriva du helle ingrid.... :p

ingrid sa...

heheheheeheheheheh