søndag, september 28, 2008

Sundaga?

Heiheihallå.

Eg va å surfa litt i stad. På bølgan blå. Inn på side2.no. Las da so va interessant. Kom til dagens Nemi. Alltid lika hysterisk. Eg ville dela den med deko. Men oppløysingen blei ræva. So deko får greia deko uten Nemi på bloggen i dag. Når eg finne ut av da med oppløysinge, so ska da bli nemi på bloggen! Nemi e kul datahjerte.

Men so heldig so eg va denna kjedelige søndagen med svært få interessant på msn, kom eg øve ein hysterisk dom nyheit på vg.no. Eg lo no iallefall. E da mulig egentlig, gå rundt med ein stresskoffert full av nudlar og krevje pengar av andre som vil starte med det same? Eg slår handa i panna og seier at dette virkar utruleg domt.
Eg vil berre få fram at Løvebakken e noko utrulig genialt. Alle som er med er heilt utruleg vittige, det er sant. Sjå og le. Btw, sjå klippet der Espen er Elvis på youtube.
Frå Løvebakken te Nytt på Nytt. Eg satt å surfa på youtube i går, og kom øve noken klipp av nytt på nytt, eit klipp der Jon Almaas var drita og hadde latterkrampe. Detta e verdt å søka på. Eg love deko. De må og sjå eit klipp der Ingerid, frå sporten på nrk, seie noko utruleg domt. Eg lo so da joooma i veggane i går.
Frå Nytt på Nytt til Dagfinn Lyngbø. Han e so fantastisk, alt han seie blir morsomt. Nesten. Herregud eg koste meg i går eg. Uansett om eg var åleina, åt skjeve til kvelds og kjeda meg egentlig ganske mykje iogmed at eg berre har nrk1 og 2 + disney channel og cartoon network.
Men i dag derimot. I dag.. e nok ein kjedelig dag. Pappen kjeme, med blad og snop om eg e heldig! Da ska bli fint. I dag har eg ingen plana egentlig. Da e kanskje ein av grunnane til at eg la meg klokko halv tre i natt. Ein annar grunn var at eg ikkje var trøtt før då. Og fordi eg måtte passe på Maria frå sjukehussenga.. Da gjekk forsåvidt bra denne gongen. Ho kom seg trygt og fint heim kule ho. HAHA. Da va mange ute i går, ute å drakk og øydelagte liva sine. EG OG VIL.
Ja, eg og vil heim å drikka saman med folk, mengja meg med dei. Men aller mest vil eg heim å drikka kakao med varmebeta i med M&M&M. Og so ska eg stoooorkosa meg med den siste M´en. Mona. Eg ska ha da jævla moro med ho når eg kjeme heim, ingen tvil.
Solo, eg har forresten solo ståande på bordet mitt. 1,5 liter eg ikkje har gidda å drukke opp. Kanskje det er det eg skal gjere idag. Eg ska drikke solo og ete snop. Det er digg det.
Nei helvete heller. Eg gidda ikkje.
Da e litt rart å tenka på at eg har hatt lungebetennelse i løpet av desse 2 mnd.
uansett, no gidda eg ikkje blogga meir.

1 kommentar:

maren sa...

Akuratt, kakao blir kos, uten tvil. Du skulle vore heima no, da e øystese trimmen i dag, ja selfølgeli eg har gått den :-).

U are nice babe, loove u <3 :-D