onsdag, september 24, 2008

Klassen på besøk :o)

Jau, i dag har eg hatt klassen på besøk. Seksogførti stykker. Blei delt inn i grupper og slekt då. Da va utruleg godt å sjå dei igjen. Noken av dei. Eg e ganske, ganske sur for at Maria e sjuk i dag. Men ho e tilgitt iogmed at ho tok turen med Hilde på laurdag. Eg fekk litt arbeid te elevbedrifte, årboke so me ska laga! Eg ska skriva om 9.klasse! ;) Eg gler meg te å starta med da egentlig. Eg sko jo egentlig laga avis, men da blei ikkje noko av pga at eg havna her. Uansett..
Gutane va dei samme, og da va so godt å sjå dei igjen! Eg har savna Øystein, Mikkel og Sveini, tru da eller ei :p dagen e absolutt ikkje den samme uten dei.
Og Therese, som ikkje har besøkt meg før! Ho e fortsatt utrulig nydelig!
Eg har ikkje ord på kor mykje eg sakna å ve i klassen, me har eit uturleg samhald i klassen, og da e ganske fint. De va jo so heldige å fekk ein dag off vettu..:p
Hehehe, jau.. De fekk no sjå rommet mitt då.. vakra rommet mitt, som mammo rydda rett før de kom :p hohoho..
46 stk med lærara. Sjukepleiarane på avdelingen merka ikkje at de var so mange. De va lika stille som dei fekk beskjed om. Eg e stolt øve deko folkens.

Herregud so eg sakna deko.. Eg grue meg te neste år når me blir delte.. Flytte frå bygde og alt. Da blir ikkje moro. Håpa eg går i klasse med noken av de te neste år..
Men altso, tilbake til Maria, ho e liksom sjuk. Eg kan ikkje skjøna at ho ikkje tvang seg gjennom 3 tima buss for å møta meg. Ho skal gjera alt for å møta meg ho, ho elske meg ho. Uansett. Ho e fantastisk.
Eg har ingenting å sei no. Bortsett frå at Solveig e reist heim. Daniel kjeme i måro. Eg øveleve egentlig.

Mr´en so eg ska ta, so eigentleg var på tirsdag, e framskynda te mandag, mandag.. So da betyr eg kanskje for lov heim på tirsdag elle so.
Eg har ikkje litt truen på da. Eg e 100 % innstilt på å vera her i minst ein månad til. Ja, e triste greie, men .. Me satsa og håpa på at eg skal heim om unda ei veka. Hadde vore vilt. VILT.
Eg grue meg te mren, da suge max å liggja inni den maskino å helda pusten i x antall sekundar.

Forresten, eg fekk norsk bok i dag. JUHU. Utruleg morosamt. Eg diggar det. Eg elskar det. Fantastisk heila greio.

Detta vart eit utruleg kjedeleg innlegg. Men noko måtte eg seia. Og det var det.

5 kommentarer:

Anonym sa...

BEKLAGER BEKLAGER BEKLAGER AT JEG IKKE KOM I DAG! Jeg tar meg en tur innom snart for å gjøre opp! Jeg elsker deg snuppa :) <3

Anonym sa...

forresten, ny blogg. Link meg :)

ingrid sa...

Been there, done that. Elske deg og!

Anda Karro sa...

ja me e flinke til å ve stille . me fekk ein god del beskjed om da.. haha .. blir kjipt til neste år ja.. men tar da når da kjem..

Kjekt å sjå deg igjen !

No skal eg blogga litt, og sjekk ut bloggen til Maria ..


adios loca chica.

Anonym sa...

må berre nett sei at du såg utrulig bra ut i dag :-p! va so godt å sjå deg igjen og :-) !! eg va kanskje litt stille i dag, men eg visste ikkje ka eg skulle sei heilt ^^ uansett. Håpa du kjeme heim snart ;-) verkeleg. me trenge ein Ingrid i kvardagen vår !

<3