søndag, september 28, 2008

Glad innlegg?

No ska eg prøva å ve blid, men da e vanskelig når han kjæraste Brad syng so fint. Eg greiar meg. Eg skal vere positiv, men det er óg vanskelig når eg ser at det snart kjem Dansefot Jukeboks på nrk1. Ok, ok, eg skal prøva. Idag er det sundag. I måro skal eg ta mr, dagen etter får eg svar. Eg får kanskje lov heim på tirsdag. Men nei, eg skal ikkje prate sjukehusbås.

Eg elske vennane mine øve alt på jord. Dei e heilt fantastiske. For ei stund tilbake var eg og Maren bestebuddies. Me hang ilag konstant og ho betydde alt for meg. Men, eg fekk meg type og Maria og Berit kom inn i bilde. Uansett. Me krangla og blabla. Var ikkje med kvarandre på jæævla lenge og skulen var eit mareritt. No derimot, e da ordna seg og ho og Maria betyr alt for meg. Og eg glede meg heilt uttav helvete te å komma meg heim te dei. Og resten av jentene of course.

Herreguuud so fantastisk da ska bli :D:D:D

Men no skal kjære vakre halvfulle Ingrid leggje seg til å sove! Snakkes smågodtfolk !<3

1 kommentar:

maren sa...

Åå du betyr so utruli møkje :-D da blir god å få deg heim igjen kjære :-D <3