måndag, september 29, 2008

Kaldt ute

No e klokko ti øve halv elleve. Og eg e max trøtt. Eg har so lyst at håveverket mitt skal forsvinna og at eg ska sova godt. Veldig godt. Eg hadde tenkt å sei at eg blei trøtt av mren. Men eg e vel egentlig so trøtt kvar dag. Men iogmed at eg ikkje har ete noko anna enn ein liten salat og litt godteri i dag, so e da vel ikkje rart at eg e slapp og faen. Eg hate sjukehusmat øve alt. Eg e glad kantino e her. Og Narvesen for den saks skuld. Der har eg brukt mange tusen. Minst. Flaxlodd og blad e vel da eg har kjøpt mest. Og litt is innimellom. No e klokko fem på elleve og denna blogginge går treigt. Men sattan no kom jo Maria innpå msn og. Da eg sko sei va at i måro kjeme kanskje Mona :D håpa ho blir innlagt viss eg ska ve her lengre, viss eg ska heim so trenge ho ikkje. Great!! Je he vondt i hue.

Noken av deko so har sitat elle ord de seie konstant? Leite ette noko nytt å plaga folk med vettu!

5 kommentarer:

Arma sa...

jeg sier
- chille greit
- ...og det sku værra fint
- dra til sjøss
- sjæææl

væææsjego, plag folk:)

Solveig sa...

Ka anna vil du ha då?? enn sjukehus mat??

sei noko eg ska ta med te i måro, noko so eg kan LAGA, fø hånd asso..

Eg kan!!! Viss eg vil, å da e du so spør:)

Anonym sa...

Lat meg sjå. Eg vil ikkje ha noko egentlig. Eg vil berre heim. Og eg vil ikkje ha vondt.

Solveig sa...

meeeen.. du skal jo vera her over helga.. må vite kva mat du vil, F.eks på lørdag?

ingrid sa...

ekje svolten